پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۱:۴۰:۵۳
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان :


بهره برداری از ۷۵ پروژه فضای آموزشی در دهه فجر/۳۰۷ کلاس درس به فضاهای آموزشی استان اضافه می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، سیدفخر الدین هاشمی امروز در خصوص پروژه های قابل افتتاح در ایام الله دهه مبارک فجر در استان اظهار کرد: ۷۵پروژه آموزشی درقالب ۳۰۷کلاس با زیر بنای۳۵ هزار و۶۶۷مترمربع در چهل و سومین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در هرمزگان به بهره برداری می رسد. وی […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، سیدفخر الدین هاشمی امروز در خصوص پروژه های قابل افتتاح در ایام الله دهه مبارک فجر در استان اظهار کرد: ۷۵پروژه آموزشی درقالب ۳۰۷کلاس با زیر بنای۳۵ هزار و۶۶۷مترمربع در چهل و سومین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در هرمزگان به بهره برداری می رسد.
وی با بیان اینکه اعتبار پروژه‌های فضای آموزشی از محل اعتبارات استانی، ملی و مشارکت خیرین مدرسه ساز تامین شده است، افزود: برای احداث این پروژه ها مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در ادامه ابراز داشت: برنامه مجموعه نوسازی مدارس برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ، اولویت قرار گرفتن و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است که در سال‌های گذشته نیز تمرکز و توجه بر این موضوع بوده است.
هاشمی با اشاره به اینکه با مشارکت خیرین مدرسه ساز و نوسازی مدارس هرمزگان بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ مدرسه به صورت مشارکتی ساخته شده است، خاطرنشان ساخت: جهش مدرسه سازی در استان، نشان از عشق و علاقه مردم به کار خیر مدرسه سازی و توجه به تعلیم و تربیت دانش آموزان بوده است.
به گفته وی، در مجموع ۱۷۲ مدرسه توسط مجموعه نوسازی مدارس استان در دست ساخت است که از این تعداد۱۰۷ مدرسه با اعتبار یکهزار و ۷۵۰ میلیارد ریال توسط خیران مدرسه ساز ساخته می شود.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید