شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۱:۱۴:۳۷
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱

معاون پرورشی و تربیت بدنی میناب:


تغییر در زمان برگزاری جشنواره ملی تئاتر درسی/ ۲۰۰ اثر تا کنون به دبیر خانه ارسال شده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، داریوش فدویان در جلسه کمیته های اجرائی جشنواره ملی تئاتر درسی کشور اظهار داشت: از آغاز جشنواره ملی تئاتر درسی تا کنون بیش از ۲۰۰ اثر دانش آموزی به دبیر خانه این جشنواره کشوری ارسال شده است. وی افزود: تاکنون آثار دانش آموزی از ۱۹ استان به دبیرخانه […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، داریوش فدویان در جلسه کمیته های اجرائی جشنواره ملی تئاتر درسی کشور اظهار داشت: از آغاز جشنواره ملی تئاتر درسی تا کنون بیش از ۲۰۰ اثر دانش آموزی به دبیر خانه این جشنواره کشوری ارسال شده است.
وی افزود: تاکنون آثار دانش آموزی از ۱۹ استان به دبیرخانه ارسال شده است که آذربایجان غربی، گیلان و فارس به ترتیب بیشترین ارسال اثر را داشته و دیگر آثار از استانهای هرمزگان، خوزستان، تهران، اصفهان، مازندران، خراسان های رضوی، شمالی و جنوبی، یزد، گلستان، کردستان، کرمان، قزوین، اردبیل، زنجان و سمنان می باشند.
به گفته فدویان، با افزایش تقاضاهای استانها برای افزایش مهلت آثار دانش آموزان، وزارت آموزش و پرورش با افزایش ۱۵ روزه موافقت و پایان مهلت ارسال آثار را از ۲۰ دی ماه به ۵ بهمن ماه تغییر داد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان میناب بیان داشت: پس از اتمام مهلت آثار در تاریخ ۵ بهمن ماه سال جاری، آثار به مدت ۵ روز و در چند مرحله توسط داوران این جشنواره و در دو بخش بازیگری و آموزه های درسی پالایش شده و ۲۰ اثر برتر برای اجرای حضوری برگزیده می شوند.
فدویان اضافه کرد: افتتاحیه این جشنواره در ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱خواهد بود و در مدت زمان دو روزه، گروههای دانش آموزی راه یافته به مرحله نهائی به صورت زنده به اجرائی تئاتر درسی خود می پردازند و در ۲۶ بهمن ماه سال جاری اختتامیه دومین جشنواره ملی تئاتر درسی کشور با شناخت آثار برتر به پایان خواهد رسید.
این مسئول اضافه کرد: در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و پرورش ساحت زیبا شناختی دانش آموزان، این جشنواره با به خدمت گرفتن هنر در امر تعلیم و تربیت و تلفیق هنر با آموزش کلاسهای درس، علاوه بر تسهیل در یادگیری، زمینه ایجاد پویایی و نشاط، تقویت اعتماد به نفس، تقویت کلامی و همچنین بروز و کشف استعداد های دانش آموزان را به همراه دارد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید