شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۰:۳۰
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

معاون امور آموزشی سازمان نهضت سوادآموزی در دیدار با معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان عنوان نمود:


نرخ باسوادی در کشور به ۹۸ درصد رسیده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، عروجی معاون امور آموزشی سازمان نهضت سوادآموزی، شعبانی رئیس اداره حراست سازمان نهضت سوادآموزی و معاونین سوادآموزی قطب ۵ کشور با کامرانی معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان دیدار کردند. معاون امور آموزشی سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به اینکه استاندار هرمزگان رئیس سواد استان می باشد، مطرح […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، عروجی معاون امور آموزشی سازمان نهضت سوادآموزی، شعبانی رئیس اداره حراست سازمان نهضت سوادآموزی و معاونین سوادآموزی قطب ۵ کشور با کامرانی معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان دیدار کردند.

معاون امور آموزشی سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به اینکه استاندار هرمزگان رئیس سواد استان می باشد، مطرح کرد: کشور را به ۵ قطب تقسیم کردیم و استان هایی که که از لحاظ فرهنگی و جغرافیایی شکل یکسانی دارند در یک قطب قرار گرفتند.

بروجی افزود: این دومین گردهمایی قطب ۵ کشور بود و در این گردهمایی ها دیدار با رئیس سواد استان در وهله ی اول صورت می پذیرد و مسائل روز سوادآموزی به اطلاع شان رسانده می شود.

وی با اشاره به اینکه نهضت سوادآموزی رویکردی مردمی و جهادی است، خاطر نشان کرد: دو بال نهضت سوادآموزی مردم پایه و تکلیف محور بودن آن است؛ با توجه به اینکه سوادهای جدیدی در دستور کار قرار دارد این مسئله نمود بیشتری پیدا می کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان گفت: هر کسی که در راه علم کار می کند مجاهد است و برای سوادآموزی باید همه ی دستگاه ها پای کار بیایند.

کامرانی با اشاره به شورای آموزش‌وپرورش و شورای پشتیبانی سوادآموزی یادآور شد: یکی از ارکان مهم استان مسئله آموزش هست و تا این موضوع به طور جدی پیگیری نشود، ابعاد دیگر نیز درگیر این مسئله می شود و حل شدنی نیست.

گفتنی است نرخ باسوادی در کشور به ۹۸ درصد رسیده است که تلاش همه دست اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید