شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۵:۱۹
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در مراسم هفته پیوند اولیا و مربیان مطرح نمود:


اجرای عدالت آموزشی در مناطق کمتربرخوردار سرلوحه کار مجموعه آموزش و پرورش استان هرمزگان است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش استان، امروز یکشنبه در بزرگداشت هفته پیوند اولیا و مربیان که با حضور حمیدرضا زارعی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان؛ حجت الاسلام و المسلمین موسی پولادی، مسیول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) استان؛ جمعی […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش استان، امروز یکشنبه در بزرگداشت هفته پیوند اولیا و مربیان که با حضور حمیدرضا زارعی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان؛ حجت الاسلام و المسلمین موسی پولادی، مسیول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) استان؛ جمعی از مسئولین آموزش و پرورش استان ، اولیا دانش آموزان در سالن غدیر برگزار شد، اظهار داشت: در هفته های اخیر شاهد جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه به عنوان یکی از دلخراش ترین و سخت ترین وقایع در طول تاریخ بشریت بودیم که در عین تمدن و مدرنیسم اتفاق افتاده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در بخش دیگر به نقش بی بدیل اولیا و مربیان در تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت: علاوه بر این دو بال آموزشی یک رقیب جدی در این فضا ورود کرده و آن نیز فضای مجازی است.

قویدل ادامه داد: اگر خانواده دانش آموزان نسبت به مخاطرات جدی فضای مجازی در امر تربیت آگاهی نداشته باشند با آسیب های جدی و متعدد در روند آموزشی مواجه خواهیم بود.

وی در بخش دیگر به افتخارات آموزش و پرورش هرمزگان اشاره و اعلام کرد: سال گذشته در بیش از ۳ هزار واحد آموزشی جلسه اولیا و مربیان با موضوعات متعدد از جمله آسیب های اجتماعی، آشنایی خانواده با آسیب های فضای مجازی، مشاوره های تحصیلی و تربیتی در راستای جهاد تبیین اجرا شد.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان عنوان کرد: کسب رتبه های مختلف در حوزه های آموزشی، فرهنگی، پرورشی، تربیتی و ورزشی و در نهایت نتایج کنکور سراسری سال درخشانی را برای آموزش و پرورش استان هرمزگان به ارمغان آورد.

قویدل اضافه کرد: رشد صد در صدی در رتبه های زیر صد کنکور سراسری و رشد بالای ۶۰ درصد قبول شدگان رشته پزشکی در هرمزگان، نوید شروع سال تحصیلی جدید با انگیزه فراوان و توسعه عدالت آموزشی در استان را دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان به موفقیت توسعه و افزایش فضای آموزشی اشاره کرد و گفت: برای اولین بار در کشور با برگزاری گلریزان احداث و تجهیز فضاهای اموزشی، قریب به هزار میلیارد تومان با همکاری صنایع، بنگاه های اقتصادی و بخش خصوصی برای افزایش فضای آموزشی جذب شد.

گفتنی است در پایان از انجمن های برتر اولیا و مربیان ناحیه ۱ و ۲ بندرعباس تجلیل شد و مسئولین از نمایشگاه دستاوردهای انجمن اولیا و مربیان مدارس بازدید کردند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید