جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۲:۱۴
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰

جلسه ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان برگزار شد/ آموزش و پرورش هرمزگان بیشترین جذب طرح امین در بین استانهای کشور را به خود اختصاص داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش در جلسه ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان اعلام کرد: هرمزگان بیشترین جذب طرح امین در بین استانهای کشور را به خود اختصاص داد. قویدل لزوم توجه و نگاه حمایتی در جهت آموزش دانش آموزان با توجه به […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش در جلسه ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان اعلام کرد: هرمزگان بیشترین جذب طرح امین در بین استانهای کشور را به خود اختصاص داد. قویدل لزوم توجه و نگاه حمایتی در جهت آموزش دانش آموزان با توجه به شرایط کنونی و جنگ نرم دشمن را مهم و اساسی بیان و افزود .در زمینه آگاهی بخشی و بصیرت افزایی دانش آموزان نیاز جدی به همکاری تمامی دستگاههای اجرایی مرتبط ، دراستان است. وی با اشاره به اجرای طرح امین گفت: نیاز به برگزاری دوره های آموزشی به منظور افزایش سطح آگاهی طلاب ، جهت ارتباط گیری و اقناع فکر و اندیشه ی دانش آموزان است و امیدواریم استفاده از ظرفیت طلاب در مدارس نقطه عطفی در جهت اقناع افکار دانش آموزان ، برابر پرسشگری ها ، مسائل اعتقادی و سیاسی روز باشد.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس نیز در این جلسه با اعلام خرسندی از جذب بیشترین نیروی طرح امین در استان و تقدیر از تلاش مدیر و مجموعه اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های ضمن خدمت مستمر برای طلاب در مباحث معرفتی ، اعتقادی و بصیرتی برابر نیاز روز جامعه افزودند: اگر طلبه از موضوعات روز زمان خود عقب بماند ماموریتهای محوله ناقص و کار سخت می شود ایشان در ادامه با توجه به اینکه زمینه و بستر لازم توسط آموزش و پرورش فراهم شده و بهترین ظرفیت موجود و سرمایه جامعه که دانش آموزان هستند و در اختیاراست افزودند: طلاب نیز باید نقش خود را به درستی و بهترین نحو ایفا نمایند. مهارتهای ارتباط گیری و آموزش شیوه‌های نوین تبلیغ و برقراری ارتباط با کودکان و نوجوانان را فراگیرند. بزرگترین مسئولیت را تربیت نسل قلمداد و عدم توجه به آموزش و پرورش کودکان را خسارتی جبران ناپذیر دانستند.
در این جلسه تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش و پرورش و حوزه علمیه برادران و خواهران ، در حضور نماینده ولی فقیه امضا شد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید