شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۵:۵۱
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴

هدیه معاون وزیر آموزش و پرورش به دانش آموزان هنرستانی هرمزگان


اعتبارات تجهیز هنرستان‌های هرمزگان دو برابر شاخص تخصیص خواهد یافت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، حمیدرضا خان محمدی، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز گفت: هر چه قدر استان آبادی بخواهیم و هر چه قدر بخواهیم در آینده دردسر کمتری داشته باشیم باید برایش در مدرسه به دردسر بیافتیم. وی افزود: واقعا وقتی […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، حمیدرضا خان محمدی، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز گفت: هر چه قدر استان آبادی بخواهیم و هر چه قدر بخواهیم در آینده دردسر کمتری داشته باشیم باید برایش در مدرسه به دردسر بیافتیم.

وی افزود: واقعا وقتی بالاترین مقام استان بهترین و فنی‌ترین راهبرد یعنی توجه به آموزش و پرورش را اتخاذ کرده باید منتظر آینده درخشانی برای استان باشیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش، تأکید‌کرد: احداث فضاهای آموزشی استاندارد کیفیت آموزش و پرورش را بالا می‌برد و نشاط دانش‌آموزان را در مدارس افزایش می‌یابد.

خان‌محمدی عنوان‌کرد: تمام مدیران اجرایی و صنعتی مدیون آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت هستند و این دین را باید ادا کنند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، تأکید کرد: به برکت نظام‌جمهوری اسلامی ایران خدمات شایانی انجام شده چنانچه سال ۵۷ برای هر دانش‌آموز ۱.۵ متر مربع فضای آموزشی در کشور وجود داشت اما امروز سرانه آموزشی با وجود جنگ و تحریم‌ها به ۵.۲ متر مربع رسیده است که نشان از توجه ویژه نظام به آموزش و پرورش دارد.

وی با بیان اینکه در استان هرمزگان طی دو سال گذشته معادل ۱۰ سال پیشین مدرسه سازی شده است، عنوان کرد: در دو ساله این دولت ۵ هزار و ۸۰۰ فضای آموزشی در قالب ۲۷ هزار کلاس درس و ۳.۵ میلیون متر مربع به آموزش و پرورش اضافه شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان‌کرد: ۱۲.۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم تا به سرانه مورد نظر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برسیم اما از این تلاش کوتاه نخواهیم آمد و در استان هرمزگان نیز آمادگی داریم به هر میزانی که خیرین اعتبار هزینه کنند، ما هم اعتبارات استانی در مدرسه‌سازی را افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه تجهیزات هنرستانی نیز، با توجه به‌ اینکه هرمزگان رتبه اول جذب دانش‌آموزان هنرستانی را کسب کرده است، اعتبارات هنرستانی استان هرمزگان را هر عددی که در شاخص است دو برابر به تخصیص خواهیم رساند.
گفتنی است طی سفر یک روزه معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی و‌ تجهیز مدارس کشور، کلنگ ساخت سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان در دو طبقه زده شد و از دبیرستان دخترانه زمزم ناحیه ۲بندرعباس و پروژه نیمه ساخته مجتمع آموزشی ۱۸ کلاسه پیامبر اعظم (ص)بازدید شد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید