سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۶:۱۷
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶

همزمان با دومین روز از هفته قران، عترت و نماز


نشست پرسش و پاسخ دانش آموزان با نماینده ولی فقیه در هرمزگان در قالب طرح منزلت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، طرح ملی منزلت با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان؛ محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان؛ مسوولین استانی و دانش آموزان در مدرسه جامعه الصادق(ع) ناحیه یک بندرعباس برگزار شد. دوران نوجوانی دوران طلایی عمر است حجت‌الاسلام و […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، طرح ملی منزلت با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان؛ محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان؛ مسوولین استانی و دانش آموزان در مدرسه جامعه الصادق(ع) ناحیه یک بندرعباس برگزار شد.

دوران نوجوانی دوران طلایی عمر است

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس دوران نوجوانی را دوران طلایی عمر خواند و افزود: سلامت دانش‌آموزان روح بخشی به همه ی ماست.

وی با اشاره به حدیثی از امیرالمؤمنین تصریح کرد: دوره نوجوانی دوره ی پذیرش است و هر بذری که در دل نوجوان کاشته شود به ثمر می نشیند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده ادامه داد: باید تلاش کنیم که بذر امید، گشاده دستی و محبت اهل بیت در دل ها ی نوجوانمان کاشته شود.

امام جمعه بندرعباس افزود: خانواده، مدرسه و محیط؛ ۳ ضلع مثلث تربیتی است که باید هماهنگ و خوب کار کنند تا سرنوشت علمی و حقیقی دانش‌آموزان به خوبی رقم بخورد.

تعداد دارالقرآن های استان هرمزگان در طی سال اخیر، ۶۰ درصد رشد داشته است

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان با حضور در این نشست صمیمانه گفت: خوشبختانه تعداد دارالقرانهای استان رشد ۶۰ درصدی داشته است و دانش آموزان با اشتیاق در این اماکن حضور می‌یابند و مشارکت پررنگتری در برنامه های فرهنگی مدارس دارند.

با اجرای طرح منزلت نماینده ولی فقیه در هرمزگان با حضور در میان دانش آموزان به سوالات آنان پاسخ داد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید