جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۵:۲۶:۴۹
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۵۱

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان:


۴۲۲ تماس به خط ۱۵۷۰ (اورژانس دانش آموزی) در ایام تعطیلات نوروز۱۴۰۲ انجام شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل با اشاره به استقبال دانش آموزان، والدین و همکاران محترم فرهنگی از خدمات مشاوره تلفنی خط ملی نماد ۱۵۷۰ در ایام تعطیلات نوروز گفت: در ایام تعطیلات نوروز با فعالیت مشاوران متخصص خط ملی نماد از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب موفق به پاسخگویی […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل با اشاره به استقبال دانش آموزان، والدین و همکاران محترم فرهنگی از خدمات مشاوره تلفنی خط ملی نماد ۱۵۷۰ در ایام تعطیلات نوروز گفت: در ایام تعطیلات نوروز با فعالیت مشاوران متخصص خط ملی نماد از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب موفق به پاسخگویی ۴۲۲ تماس دریافتی در شهرستان های استان شدیم که این مهم به همت معاونت پرورشی و فرهنگی و مرکز مشاوره استان تحقق یافت.

از دیگر خدمات خط ۱۵۷۰ در این ایام مداخله و اقدامات به موقع و موثر در فوریت های روانی اجتماعی و گزارش شده در تماس ها و پیگیری موارد گزارش شده بود که به خوبی از سوی همکاران متخصص مرکز مشاوره مدیریت شد. خط ملی نماد در ایام تعطیلات نوروز با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و شناسایی دانش آموزانی که نیاز به خدمات مشاوره ای و کمک دارند با استفاده از این سامانه می توانند مشکلات خود را مطرح و یا برای افزایش آگاهی و پیشگیری از بحران های احتمالی استفاده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خاطر نشان کرد: ارائه مشاوره در زمینه های افسردگی، اضطراب مشاوره تحصیلی، اعتیاد و روابط اجتماعی را از کارکردهای خط تلفن ۱۵۷۰ دانست.

گفتنی است کیفیت بالای خدمات اورژانس دانش آموزی و ارائه مشاوره های دقیق و تخصصی، موجب اعتماد سازی دانش آموزان و خانواده آنها شده است.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید