چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۴:۳۱:۰۱
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴

فرماندار بندرلنگه:


سخت کوشی از خصوصیات مجموعه آموزش و پرورش بندر لنگه است/ نگاه جامعه و دستگاه ها به آموزش و پرورش باید تغییر کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، احمد شیبانی در دیدار با بیت اللهی مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: با توجه به نقش آموزش و پرورش و معلمان در توسعه جامعه، باید نگاه جامعه به این مجموعه تاثیر گذار تغییر پیدا کند. وی افزود:مجموعه آموزش و پرورش شهرستان بندرلنگه با سخت کوشی […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، احمد شیبانی در دیدار با بیت اللهی مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: با توجه به نقش آموزش و پرورش و معلمان در توسعه جامعه، باید نگاه جامعه به این مجموعه تاثیر گذار تغییر پیدا کند.

وی افزود:مجموعه آموزش و پرورش شهرستان بندرلنگه با سخت کوشی و اهتمام ویژه معلمان در آموزش دانش آموزان در شرایط سخت بیماری کرونا، مسیر پیشرفت را برای آینده سازان این شهرستان هموار ساختند.

شیبانی ادامه داد: تامین معلم و همچنین آماده سازی فضای ایمن آموزشی و امکانات لازم در اول مهرماه از ضروریات است که باید تلاش کرد این امر تحقق پیدا کند.

بیت اللهی مدیرکل آموزش و پرورش نیز با قدردانی از حمایت های شورای آموزش و پرورش شهرستان بندرلنگه، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تغییر زیست بوم جدید، جامعه شاهد تلاش، مسوولیت پذیری و ایثارگری معلمان در تحقق اهداف آموزشی و پرورشی کشور بودند.

وی افزود: آموزش و پرورش استان هرمزگان با وجود کمبود بسیار در زیرساخت های اولیه آموزش مجازی، اما با همراهی مطلوب شوراهای آموزش و‌پرورش خصوصا فرمانداران به‌عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش، روند آموزش نسل آینده کشور به شکلی پیش رفت که آرامش خوبی در آموزش و پرورش استان حاکم بود.

به گفته بیت اللهی، باید مجموعه شورای آموزش و پرورش با هماهنگی و همراهی، مقدمات و زمینه بازگشایی مدارس مناسب را در اول مهر فراهم سازند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: از آنجایی که آزمون کنکور در سرنوشت شغلی دانش آموزان از اهمیت بسزایی برخوردار است، برگزاری مطلوب آن با همکاری و هم افزایی همه دستگاه ها ضروری است.

بیت اللهی در ادامه گفت: لازم است روند کاری کارگروه ماده ۱۸ که متعلق به ساماندهی سرویس مدارس است، شتاب بیشتری گیرد و مسائل ایاب و ذهاب دانش آموزان و نگرانی والدین مرتفع گردد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید