شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۳:۴۷
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵

به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار؛


مدیرکل آموزش و پرورش با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) از خبرنگاران تجلیل کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان و زهرا امیرزاده رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش‌و پرورش استان هرمزگان با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا) استان هرمزگان فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفتند. محمد قویدل در این دیدار ضمن تجلیل […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان و زهرا امیرزاده رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش‌و پرورش استان هرمزگان با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا) استان هرمزگان فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفتند.

محمد قویدل در این دیدار ضمن تجلیل مدیر مسئول و خبرنگاران خبرگزاری ایرنا استان هرمزگان گفت: خبرنگاران محترم نماد نوعدوستی، وظیفه شناسی، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند.

وی افزود: این قشر شریف با مسئولیت اجتماعی خود در تهیه و تدوین و سامان‌دادن اخبار بر پایه صداقت،با دقت و اعتبار در رساندن رویدادها و واقعیت‌های جامعه و انتقال آنها از طریق وسایل ارتباط جمعی به مخاطبان تلاش می‌نمایند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، شهید مرتضی آوینی و خبرنگاران شهید، این روز را به همه خبرنگاران و فعالان این عرصه در استان هرمزگان تبریک گفت.

شایان ذکر است در این دیدار مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان بنا به درخواست خبرنگاران حاضر برنامه ها و اقدامات اداره‌ کل آموزش‌وپرورش استان را به اختصار تشریح نمود.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید