شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۱:۰۷
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش‌و پرورش هرمزگان؛


فرآیند ارزیابی تکمیلی۸۹۳ نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی در حال انجام است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی وتوسعه منابع اداره کل آموزش‌و پرورش هرمزگان گفت: فرآیند ارزیابی تکمیلی و مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگاران ابتدایی و استثنایی استان در سال جاری، در حال انجام است. حسن جراره افزود: از مجموع ۸۹۳ نفر مصاحبه شونده ۴۶۹ نفر آموزگار ابتدایی و استثنایی […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی وتوسعه منابع اداره کل آموزش‌و پرورش هرمزگان گفت: فرآیند ارزیابی تکمیلی و مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگاران ابتدایی و استثنایی استان در سال جاری، در حال انجام است.

حسن جراره افزود: از مجموع ۸۹۳ نفر مصاحبه شونده ۴۶۹ نفر آموزگار ابتدایی و استثنایی جدید جذب‌ آموزش و پرورش استان خواهند شد.

وی در ادامه گفت: فرایند ارزیابی تکمیلی و صلاحیت عمومی از روز سه شنبه ۲۷ تیرماه در ۶ حوزه و ۱۳ کانون ارزیابی آغاز و تا روز یکشنبه ۱۵ مردادماه جاری ادامه خواهد داشت .

جراره تصریح کرد: از آغاز مصاحبه تاکنون بررسی صلاحیت های عمومی و تخصصی تعداد ۳۷۱ نفر زن و ۳۴۵ نفر مرد در حوزه های ارزیابی انجام شده است.

وی یادآور شد: حوزه های ارزیابی به تفکیک جنسیت، خواهران در ۳مدرسه و ۷کانون در آموزش و پرورش ناحیه یک وبرادران در ۳ مدرسه و ۵ کانون در آموزش و پرورش ناحیه دوبندرعباس کار بررسی صلاحیت های عمومی و تخصصی داوطلبان پذیرفته شده را انجام می دهند.

به گفته وی سهم نمره علمی ۴۰ درصد و سهم نمره ارزیابی تکمیلی ۶۰ درصد از نمره نهایی است و دوره های آموزشی تخصصی با حضور مدرسان کشوری برای ارزیابان و عوامل اجرایی حوزه برگزار شده‌ است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع در پایان بیان کرد: برگزاری مصاحبه و ارزیابی‌های حرفه ای بر اساس معیارها و ضوابط تعیین شده در روند جذب و بکارگیری افرادی با معلومات، تخصص و تسلط بیشتر بسیار موثر است و از مهمترین فواید آن می‌توان به افزایش سطح کیفیت آموزشی در مدارس و به تبع آن رشد و شکوفایی و پرورش استعداد دانش آموزان و فرزندان عزیز ایران اسلامی در مدارس کشور را به دنبال خواهد داشت.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید