شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۰:۳۲
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱

مدیر کل آموزش و پرورش در جلسه رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق ۲۳ گانه استان؛


توجه بر تقویت مدارس دولتی،نظارت برمدارس غیردولتی و غنی‌سازی فعالیت‌های پرورشی در اولویت کار روسای آموزش‌وپرورش و همکاران قرار گیرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، جلسه روسای آموزش‌ و پرورش شهرستان ها و مناطق آموزشی استان روز دوشنبه ۲۶ تیر ماه جاری با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزار شد. در این جلسه محمد قویدن ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین از زحمات و عملکرد روسای […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، جلسه روسای آموزش‌ و پرورش شهرستان ها و مناطق آموزشی استان روز دوشنبه ۲۶ تیر ماه جاری با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

در این جلسه محمد قویدن ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین از زحمات و عملکرد روسای آموزش و پرورش مناطق و همکارانشان در طول یک سال تحصیلی گذشته تقدیر نمود.

محمد قویدل پروژه مهر را مهم‌ترین مسئولیت دستگاه در ایام تابستان دانست و افزود نگاه همه جانبه به کلیه بخش‌ها و کارگروه‌های این پروژه اعم از خدماتی، رفاهی، تاسیساتی، نیروی انسانی، توزیع منابع، تجهیزات و برنامه‌ریزی مناسب برای انجام آن به بهترین شکل ممکن موجب شروع مهری با موفقیت برای دانش آموزان خواهد شد.

قویدل در بخش دیگری از صحبت‌های خود بر دقت و نظارت کامل در امر انتخاب و انتصاب مدیران،معلمان و پرسنل مدارس اشاره کرد و افزود: اولویت صدور ابلاغ‌ها بر توانایی،کارایی و رعایت تمامی ضوابط قانونی در ابلاغ‌ها مد نظر قرار گیرد.

وی در خصوص ثبت نام دانش آموزان و کتب تاکیدات لازم را به روسای آموزش و پرورش مناطق کرد و گفت: تمام تلاش خود را به کار گرفته تا اولیا و دانش آموزان با کمترین مشکل در جهت ثبت نام مدارس و کتب درسی اقدام نمایند.

قویدل با اشاره به لزوم اجرایی کردن اسناد بالا دستی خصوصا سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که از تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله) نیز می‌باشد بر تقویت مدارس دولتی نظارت بر مدارس دولتی و غنی‌سازی فعالیت‌های پرورشی تاکید ویژه نمود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اجرای ۱۲ ماموریت ابلاغ شده از سوی ریاست محترم جمهور را از جمله موارد ضروری و قابل پیگیری لازم در سطح شهرستان‌ها تا ستاد عنوان کرد و در پایان با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت‌ نیروهای جهادی و مردمی در قالب پروژه مهر بر اجرایی‌سازی هرچه بهتر برنامه‌های ، قرارگاه توسعه و بسط عدالت تربیتی خصوصا طرح شهید عجمیان در کلیه مناطق تاکید نمود.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید