شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۸:۲۵
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲

توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان کلنگ اولین مرکز فرهنگی در جزیره هنگام به زمین زده شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان از آیین کلنگ زنی اولین مرکز فرهنگی در جزیره هنگام خبر داد. محمد قویدل گفت: به لطف خداوند توفیق حاصل شد و صبح امروز شنبه ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۲ کلنگ اولین مرکز فرهنگی جزیره هنگام به زمین زده […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان از آیین کلنگ زنی اولین مرکز فرهنگی در جزیره هنگام خبر داد.

محمد قویدل گفت: به لطف خداوند توفیق حاصل شد و صبح امروز شنبه ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۲ کلنگ اولین مرکز فرهنگی جزیره هنگام به زمین زده شد.

قویدل افزود قرار است این مرکز فرهنگی با مشارکت خیرین نیک اندیش احداث و در کمترین زمان ممکن دراختیاردان شآموزان عزیز قرارگیرد.

وی خاطر نشان ساخت امیدواریم با تلاش و جدیت لازم هر چه سریعتر این مرکز راه‌اندازی و شاهد انجام فعالیت‌های خوب و متنوع فرهنگی تربیتی برای دانش آموزان باشیم.

شایان ذکر است جزیره هنگام از جزایر زیبای خلیج فارس، در نزدیکی جزیره قشم و در حوزه آموزشی، آموزش‌وپرورش منطقه شهاب است. این جزیره که تا کنون هیچ ساختمان مرکز فرهنگی در آن وجود نداشت از محیط های زیبای گردشگری و توریستی استان هرمزگان به شمار می رود که سالانه میزبان شمار زیادی از گردشگران است.

با این اقدام خوب دانش آموزان عزیز استان نیز می‌توانند از ظرفیت و جاذبه های زیبای گردشگری منطقه بهرمند و در کنار آن برنامه های فرهنگی تربیتی را به آنان ارائه نمود.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید