شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۶:۵۴
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۳۴

پذیرش بیش از ۱۷۸۲۷ مسافر نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، حسن جراره اظهار داشت: پذیرش ۱۷۸۲۷ نفر در قالب ۳ هزار و ۲۶۴ خانوار بوده است که در ۳۴۵ مدرسه ۲۷۴۴ کلاس درس در سراسر استان در ایام نوروز تجهیز شده است. وی افزود: همانطور که پیش بینی شده بود با آغاز تعطیلات نوروزی مسافران جزایر خلیج […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، حسن جراره اظهار داشت: پذیرش ۱۷۸۲۷ نفر در قالب ۳ هزار و ۲۶۴ خانوار بوده است که در ۳۴۵ مدرسه ۲۷۴۴ کلاس درس در سراسر استان در ایام نوروز تجهیز شده است.

وی افزود: همانطور که پیش بینی شده بود با آغاز تعطیلات نوروزی مسافران جزایر خلیج فارس افزایش چشمگیری داشته باشد به طوری که جزیره قشم، در روز سوم فروردین ماه جایگاه سوم در پذیرش مسافران را داشت است

حسن جراره ادامه داد: ناحیه دو بندرعباس در جایگاه نخست را در پذیرش مهمان را بخود اختصاص داده است و در جایگاه بعدی از نظر تعداد پذیرش ناحیه یک بندرعباس قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: هرچند با توجه به تراکم جمعیت و مراجعه بیشتر مسافران در ساعات خاصی شاهد ازدحام جمعیت در برخی ستادهای اسکان هستیم اما تاکنون شکایتی خاصی از نحوه خدمات رسانی ستادها نداشته ایم و کیفیت خدمات رسانی تحت شعاع قرار نگرفته است.

۱۷ستاد اسکان فرهنگیان در شهرستان و منطقه در سراسر استان هرمزگان فعالیت خود را با توجه به حضور مسافران زودتر از موعد و از ۲۷ اسفندماه آغاز کرده است.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید