شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۵:۳۰
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۶:۵۳

معاون مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش؛


تنها راه برون رفت از تمام مشکلات تمسک به قرآن و اهل بیت است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، آیین افتتاحیه هفتمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی ویژه دانش‌آموزان پسر با حضور مسئولین کشوری و استانی در ناو شهید رودکی شهر بندرعباس برگزار شد. معاون مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در آیین افتتاحیه با روایتی از پیامبر اکرم (ص) […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، آیین افتتاحیه هفتمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی ویژه دانش‌آموزان پسر با حضور مسئولین کشوری و استانی در ناو شهید رودکی شهر بندرعباس برگزار شد.

معاون مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در آیین افتتاحیه با روایتی از پیامبر اکرم (ص) که فرموده حامل قرآن پرچمدار دین است و هر کس حامل قرآن را تکریم کرده خداوند را تکریم می کند، اظهار داشت: تنها راه برای سنجش و صعود انسان از کانال آموزه های قرآن است.

جاسم حسینی زاده افزود: این رویداد بزرگ که در هفتمین دوره آن در هرمزگان رقم میخورد و حضور نمایندگان کشورهای جبهه مقاومت که در لوای قرآن واحد و خدای واحد معنا ویژه ای را ایجاد می کند.

حسینی زاده با بیان اینکه ‌پیامبر اکرم (ص) فرموده که اگر می خواهید کار تربیتی برای فرزندان خود انجام دهید آنها را با محبت من و اهل‌بیت و بعد با محبت قرآن تربیت کنید، افزود : تنها راه برون رفت از تمام مشکلات تمسک به قرآن و اهل بیت است.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید