شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۲:۲۵
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان:


آمادگی ۷۱ حوزه برگزاری کنکور در ۱۰ شهرستان استان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل گفت: قریب به ۱۰ هزار دانش آموز پایه دوازدهمی استان در ۵ رشته تحصیلی خود را برای کنکور ۱۴۰۲ آماده می کنند. وی افزود: پس از بازدید و بررسی های انجام شده، ۷۱ حوزه برای برگزاری مطلوب کنکور سال جاری در سراسر استان مهیا شده […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل گفت: قریب به ۱۰ هزار دانش آموز پایه دوازدهمی استان در ۵ رشته تحصیلی خود را برای کنکور ۱۴۰۲ آماده می کنند.

وی افزود: پس از بازدید و بررسی های انجام شده، ۷۱ حوزه برای برگزاری مطلوب کنکور سال جاری در سراسر استان مهیا شده و بخشهای اجرای ازمون، مخزن و نیز مسایل امنیتی، نظارتی و رفاهی مورد توجه قرار گرفته است.

به گفته قویدل، نمایندگان تام الاختیار مدیر کل مشخص و ابلاغ آنها صادر گردیده است و شرح وظایف عوامل اجرایی در پورتال سازمان سنجش مشخص شده، که لازم است مسئولین سنجش مناطق شرح وظایف را دریافت و در اختیار عوامل اجرایی آزمون‌ها قرار دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان به لزوم برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش به ریاست فرمانداران مناطق و بسیج تمامی ظرفیت‌ها و امکانات دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و اظهار داشت: توجه ویژه استاندار هرمزگان به دستگاه تعلیم و تربیت نشان از درایت و اهتمام وی دارد و امید است در شهرستان‌ها نیز فرمانداران محترم همچون سنوات گذشته، امکانات و ظرفیت های خود را به منظور برگزاری کنکوری سالم، برابر ضوابط و مقررات خصوصا در بحث تامین امنیت حوزه‌های اجرایی و مخازن سوالات کنکور وغیره با آموزش و پرورش همکاری مطلوبی را داشته باشند.

لازم به ذکر است: کنکور امسال در روزهای چهاردهم و پانزدهم تیر ماه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در ۵ رشته برگزار خواهد شد.شروع آزمون در نوبت صبح ۸:۳۰ و عصرها ساعت ۱۵ می باشد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید