پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۶:۰۶
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از مساعدت خیرین در احداث ۲ مدرسه خیرساز منطقه لیردف شهرستان جاسک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از مساعدت خیرین بابت احداث ۲ مدرسه خیرساز در منطقه لیردف شهرستان جاسک خبر داد. قویدل گفت با رایزنی به عمل آمده و قول مساعد خیرین منطقه لیردف جاسک به زودی شاهد آغاز عملیات احداث مدرسه ۶ کلاسه روستای سورکی و […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از مساعدت خیرین بابت احداث ۲ مدرسه خیرساز در منطقه لیردف شهرستان جاسک خبر داد.
قویدل گفت با رایزنی به عمل آمده و قول مساعد خیرین منطقه لیردف جاسک به زودی شاهد آغاز عملیات احداث مدرسه ۶ کلاسه روستای سورکی و همچنین مدرسه چهار کلاسه روستای سورک پوجی خواهیم بود. وی افزود روستاهای مذکور در ۱۰ کیلومتری لیردف واقع شده اند و ساختمان مدارس روستا بافت قدیمی و فرسوده دارد که با همت خیرین احداث و در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.
قویدل در پایان ضمن تقدیر از همت تمامی خیرین استان هرمزگان که همراه آموزش و پرورش در جهت تاسیس مدارس و رفاه دانش آموزان تلاش می نمایند برای آنان از خداوند بزرگ آرزوی عزت ، سربلندی و خدمت مداوم نمود و از خیرین حمایت کننده در لیردف تجلیل به عمل آورد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید