پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۶:۴۳
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد:


مهلت ارسال اثر به رویداد یارستان کودکستان دو تا ۲۳ اسفند است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، حوریه حاجی زاده افزود: سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، رویداد یارستان کودکستان را با هدف سامان‌دهی و ارتقای سطح کمی و کیفی محتوا‌های مناسب برای کودکان زیر هفت سال اجرا و از فرهنگیان و علاقه‌مندان و هنرمندان متخصص کودک دعوت می کند آثار خود را در […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، حوریه حاجی زاده افزود: سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، رویداد یارستان کودکستان را با هدف سامان‌دهی و ارتقای سطح کمی و کیفی محتوا‌های مناسب برای کودکان زیر هفت سال اجرا و از فرهنگیان و علاقه‌مندان و هنرمندان متخصص کودک دعوت می کند آثار خود را در این رویداد به اشتراک بگذارند.

وی با اشاره به اینکه هدف رویداد سامان‌دهی و ارتقای سطح کمی و کیفی محتواهای مناسب برای کودکان زیر هفت سال است گفت: سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در رویداد اول محتواهای فاخری تولید و با کمک نهاد هایی مانند کانون فرهنگی کودکان و نوجوانان منتشر کرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان با تاکید براهمیت دوران کودکی و رویداد همه جانبه کودک، یادآور شد: بدون تردید محتواهایی مناسب به طور غیر مستقیم بر رشد کودک و فرآیند‌های یادگیری تاثیر دارد.

حاجی زاده افزود: محور‌های این رویداد شامل بسته‌های تربیت و یادگیری کودک محصولی ترکیبی از چند محور است.

وی ادامه داد: محورها شامل، کتاب کار به همراه کتاب راهنمای معلم و اسباب بازی و کتاب کودک شامل کتاب چاپی، الکترونیکی و صوتی با قالب‌هایی مانند داستان، شعر و.. کتاب کار کودک می‌تواند شامل مجموعه‌ای از کاربرگ‌های آموزشی و تربیتی در قالب یک کتاب باشد. اسباب‌بازی و وسایل بازی و یادگیری، محصولات دیجیتال (برنامک ، سامانه و سایت) و راهنمای مربی کودک (طرح یادگیری) مجموعه‌ای از طرح درس‌ها که دارای سیر زمانی یا موضوعی است، مانند کتاب طرح درس، برنامه و طرح درس سالانه یا مناسبتی و محصولات فعالیت با کودک (ویژه والدین) شامل راهنمای والدین برای کار با کودک است.

به گفته معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان بیش از ۱۸۶۵ فعالان حوزه کودک هرمزگان در رویداد اول که در تابستان ۱۴۰۱ برگزار شد شرکت کردند که سه اثر حائز رتبه شد.

حاجی زاده در پایان با بیان اینکه اعلام نتایج اولیه در تیر ماه سال ۱۴۰۲ انجام می‌شود، گفت: متقاضیان برای ارسال آثار خود می توانند به سایت این رویداد به نشانی yarestankoodakestan.ir مراجعه کنند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید