شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۴:۵۹
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲

نماینده وزیر آموزش‌وپرورش در آیین بازگشایی مدارس هرمزگان:


لازمه ایران قوی داشتن مدارس قوی است/تقویت مدارس عادی دولتی از برنامه های اصلی دولت سیزدهم است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محسن زارعی در آیین نمادین زنگ بازگشایی مدارس با اشاره به اینکه ساخت ایران قوی نیازمند مدارسی قوی با دانش آموزانی سخت کوش است گفت: دشمن به اینکه نکته به خوبی پی برده و در مقاطع مختلف تلاش‌هایی برای تعطیلی مدارس داشتند. وی افزود: دانش آموزان باید […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محسن زارعی در آیین نمادین زنگ بازگشایی مدارس با اشاره به اینکه ساخت ایران قوی نیازمند مدارسی قوی با دانش آموزانی سخت کوش است گفت: دشمن به اینکه نکته به خوبی پی برده و در مقاطع مختلف تلاش‌هایی برای تعطیلی مدارس داشتند.

وی افزود: دانش آموزان باید در محیط مدرسه باشند تا بتوانند در کنار یکدیگر تحت مدیریت معلمان تربیت درست و اصولی در کنار علم آموزی مناسب را دریافت کنند.

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: همه باید دست در دست هم دهیم تا بتوانیم مدارسی قوی ایجاد کنیم و در این مدارس آموزش مناسب به دانش آموزان ارائه شود.

وی تصریح کرد: استان هرمزگان با تلاش مسئولان باید از محرومیت آموزشی خارج شود و به یک استان پیشرو با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد تبدیل شود.

زارعی گفت: افتتاح هنرستان‌های جوار و کمک به مهارت آموزشی دانش آموزان امری قابل تقدیر است و نیاز است این رویه توسعه یابد.

وی با اشاره به لزوم توجه به مدارس دولتی گفت: در دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به مدارس دولتی شده، در آموزش و پرورش تنوع زیادی در مدارس داریم در سالیان گذشته به اشتباه توجه‌ها و نگاه‌ها صرفا به مدارس خاص شده که از عدالت به دور است.

وی افزود: طبقه بندی برای نظام آموزشی و تعلیم و تربیت از عدالت به دور است و بر ما واجب است به مدارس دولتی در جهت توسعه عدالت آموزشی به مدارس دولتی توجه بیشتری کنیم تا دانش آموزان در تمام محلات به امکانات آموزشی مناسب دسترسی داشته باشند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید