چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۲:۴۲:۵۹
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در آیین زنگ انقلاب:


رمز پیروزی انقلاب اسلامی اتحاد، همدلی و توکل به خدا بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در آیین استانی نواختن زنگ انقلاب که روزچهارشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ مصادف با آغاز دهه ی مبارک فجر برگزار شدگفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی اتحاد، همدلی و توکل به خدا بود. دوازدهم تا بیست و دوم بهمن […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در آیین استانی نواختن زنگ انقلاب که روزچهارشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ مصادف با آغاز دهه ی مبارک فجر برگزار شدگفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی اتحاد، همدلی و توکل به خدا بود.
دوازدهم تا بیست و دوم بهمن ۱۳۵۷ دهه ی فجر انقلاب اسلامی روزهای تاریخ سازی بود که ملت به پاخاسته ایران آن را با شهامت و شجاعت رقم زدند که روزهایی ماندگار ، زرین و به یاد ماندنی در تاریخ ملت بزرگ ماست.
قویدل در بخش دیگری از بیانات خود با اشاره به دستاوردهای بزرگ انقلاب، پیشرفت کشور در زمینه های مختلف، عدم وابستگی به غرب و… اشاره کرد.
وی همچنین بر دستاوردهای مهم آموزش و پرورش کشور و استان هرمزگان پس از پیروزی انقلاب اشاره کردو خاطر نشان ساخت، با یک مقایسه ساده ی اکنون با گذشته به راحتی می توان یافت که چه خدمتها و دستاوردهایی علی رغم تحریم ها،تهدیدها، جنگ تحمیلی و… توسط فرزندان این مرزوبوم انجام شده است.
وی از دانش آموزان خواست با هوشیاری و بیداری، زیرکی و ذکاوت در برابر توطئه دشمنان و استکبار، تلاش خود را در جهت کسب علم، اخلاق و ایمان به کار بسته و با افزایش دانش علمی خود، زمینه پیشرفت و اعتلای بیش از پیش ایران عزیز را رقم بزنند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید