شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۵:۳۵
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰

دو عنوان نایب قهرمانی دو ومیدانی کشوری و دریافت کاپ اخلاق حاصل تلاش دختران دانش آموز با نیازهای ویژه هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، تیم دختران دانش آموز با نیازهای ویژه استان هرمزگان توانست در بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه دختر مرحله کشوری دو عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند. این تیم افتخار آفرین همچنین کاپ اخلاق مسابقات را از آن خود کرد […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، تیم دختران دانش آموز با نیازهای ویژه استان هرمزگان توانست در بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه دختر مرحله کشوری دو عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند.

این تیم افتخار آفرین همچنین کاپ اخلاق مسابقات را از آن خود کرد و برگ زرین دیگری در کارنامه دانش‌آموزان دختر با نیازهای ویژه استان هرمزگان رقم خورد.

دانش آموزان افتخار آفرین اعضای این تیم خانم ها فاطمه رنجبری -راضیه هنری -نازنین قاسمی نژاد – معصومه حیدری -آنیتا حاصلی -فرزانه خوشرو- سولماز نصرتی و فاطیما فولادی به مربیگری مارال حق پناه و زهرا پرندوار و با سرپرستی آمنه صادقی و فرخ الدین احمدی بودند.

کسب این موفقیت ارزشمند را به جامعه فرهنگیان و دانش آموزان استان خصوصا پرسنل و دانش‌آموزان آموزش و پرورش استثنایی استان هرمزگان تبریک و شادباش عرض می‌نماییم.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید