دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۷:۲۹:۳۵
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴

در راستای بهره مندی از امکانات رفاهی ویژه فرهنگیان و همکاری در امور آموزشی و پرورشی


انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان و استان فارس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل در گردهمایی کارشناس مسئولان و کارشناسان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ادارات آموزش و پرورش استانهای هرمزگان، فارس و بوشهر با حضور مدیر کل ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش، در باشگاه فرهنگیان شماره یک شیراز، اظهار کرد: یکی از موضوعات این گردهمایی تشریح […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل در گردهمایی کارشناس مسئولان و کارشناسان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ادارات آموزش و پرورش استانهای هرمزگان، فارس و بوشهر با حضور مدیر کل ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش، در باشگاه فرهنگیان شماره یک شیراز، اظهار کرد: یکی از موضوعات این گردهمایی تشریح طرح ارزیابی مدیران مدارس است که با اجرای آن در سالی که فعالیت مدارس مزین به شعار «ایران قوی، مدرسه قوی» شده است، کمک شایانی به ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: اجرای نظام رتبه بندی، تغییر شیوه پذیرش در کنکور سراسری، افزایش رفاهیات معلم از جمله عملکردهای ارزشمند دولتی سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش است.

قویدل تصریح کرد: تفاهم نامه همکاری مشترک بین ادارات کل آموزش و پرورش فارس و هرمزگان در راستای بهره مندی از امکانات رفاهی ویژه فرهنگیان و همکاری در امور آموزشی و پرورشی منعقد می شود.

وی ادامه داد: در استان هرمزگان بیش از ۴۳۰ هزار دانش آموز در ۳ هزار و ۵۰۰ واحد آموزشی و ۱۸ هزار کلاس درس، در ۲۳ منطقه آموزشی در حال تحصیل هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خاطرنشان کرد: در راستای توسعه رشته های فنی ومهارتی استان هرمزگان در سال تحصیلی توانسته درصد هنر آموزان خود را به ۵۱ درصد افزایش دهد و رتبه اول کشوری را کسب کند.

وی اضافه کرد: توسعه هنرستان های جوار در دوسال اخیر در دستور کار قرار گرفته و توانستیم آمار دانش آموزان رشته های فنی را از ۴۰ به ۵۱ درصد افزایش دهیم.

قویدل گفت: در طرح سنجش پیش از دبستان هرمزگان مقام اول کشوری را کسب کرده ایم و در برگزاری امتحانات نهایی نیز از سوی وزارت اموزش و پرورش مورد تقدیر قرار گرفتیم.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید