جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۹:۵۹:۵۱
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۱۰

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در جلسه ستاد آزمون های استان مطرح کرد:


همکاری و تعامل بین خانواده و مدارس از ضروریات برگزاری سالم و همراه با آرامش امتحانات نهایی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل در این جلسه گفت: آزمون نوبت دوم پایه نهم در سه درس فارسی، علوم و ریاضی به صورت هماهنگ کشوری برگزار می‌شود و مابقی دروس این پایه به صورت هماهنگ استانی خواهد بود. مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: امتحانات نهایی برای پایه‌های هفتم، هشتم، […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل در این جلسه گفت: آزمون نوبت دوم پایه نهم در سه درس فارسی، علوم و ریاضی به صورت هماهنگ کشوری برگزار می‌شود و مابقی دروس این پایه به صورت هماهنگ استانی خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: امتحانات نهایی برای پایه‌های هفتم، هشتم، متوسطه اول، فنی و حرفه‌ای، کار و دانش و متوسطه دوم طی بازه زمانی ۲۲ اردیبهشت ماه لغایت ۱۳ خرداد ماه و امتحانات ابتدایی از ۲۴ اردیبهشت ماه لغایت ۵ خرداد برگزار می‌شود.

وی در خصوص کنکور سراسری نیز اظهار داشت: این آزمون علاوه بر مرکز استان در ۹ شهرستان بستک، بندر خمیر، جاسک، حاج‌آباد، پارسیان، رودان، سیریک و میناب در ۸۰ حوزه امتحانی و در رشته‌های ریاضی، علوم انسانی، هنر، زبان، علوم تجربی و با تعداد ۱۰۷۱۳ نفر داوطلب برگزار خواهد شد.

قویدل در ادامه به دانش‌آموزان توصیه کرد: با برنامه‌ریزی دقیق و مطالعه مستمر برای امتحانات آماده شوند، از منابع کمک آموزشی مناسب استفاده کنند، به اندازه کافی استراحت کنند و از خودشان مراقبت کنند و در جلسه امتحان آرامش خود را حفظ کرده و با دقت به سوالات پاسخ دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در پایان این جلسه از همه دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت در استان خواست: ضمن تلاش و کوشش در جهت فراهم کردن زمینه‌های لازم برای برگزاری هرچه بهتر امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۳ ابراز امیدواری کرد؛ با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش و کوشش دانش‌آموزان، معلمان و دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت، شاهد برگزاری هرچه بهتر امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۳ در استان هرمزگان باشیم.

گفتنی است، قویدل افزون بر موارد ذکر شده لزوم توجه به سلامت روان دانش‌آموزان در دوران امتحانات، ضرورت همکاری و تعامل بین خانواده‌ها، مدارس و دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد فضایی آرام و مناسب برای مطالعه دانش‌آموزان و برگزاری دوره‌های تقویتی و مشاوره برای دانش‌آموزان نیازمند را از دیگر نکات قابل اهتمام، توجه و رسیدگی دانست.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید