دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۳:۰۰:۳۷
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۴

پذیرش دانش آموز در دبیرستان دوره اول و دوم متوسطه انرژی اتمی از مهرماه در بندرعباس/ مدیران موفق در افزایش میانگین نمرات دانش آموزان تجلیل خواهند شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ضمن اشاره به شروع هفته معلم از ۱۲ اردیبهشت ماه گفت: هفته معلم فرصتی برای نکوداشت معلمان عزیز و ارج نهادن به اقدامات تاثیرگذار آنهاست. قویدل با اعلام خبر احداث دبیرستان دوره اول و دوم متوسطه انرژی اتمی در بندرعباس گفت: […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ضمن اشاره به شروع هفته معلم از ۱۲ اردیبهشت ماه گفت: هفته معلم فرصتی برای نکوداشت معلمان عزیز و ارج نهادن به اقدامات تاثیرگذار آنهاست.
قویدل با اعلام خبر احداث دبیرستان دوره اول و دوم متوسطه انرژی اتمی در بندرعباس گفت: دانش آموزان از ابتدای مهرماه در این مدرسه ثبت نام خواهند شد و در حوزه تخصصی انرژی اتمی آموزش خواهند دید.
قویدل با اشاره به آماده‌سازی اطلس آزمون‌های شبه نهایی و نهایی در هرمزگان، گفت: آزمون شبه نهایی در اسفندماه برگزارشد و برای پایه‌های دهم و یازدهم در چند روز آینده آزمونی به صورت هماهنگ با سراسر کشور و در ۲۸ فرودین ماه نیز یک آزمون شبه کنکور برای کل دانش‌آموزان پایه دوازدهم استان توسط یکی از موسسات مطرح کشوری برگزار خواهد شد.

این مقام مسوول با اشاره به تحلیل‌های آماری به دست آمده از آزمون‌های شبه نهایی گفت: نظارت دقیق برروی کلیه مدارس استان در حال انجام است و چنانچه مدرسه‌ای در برگزاری آزمون همکاری نکند با مدیران آن برخورد خواهد شد و از سویی دیگر مدیرانی هم که موفق شده‌اند رشد خوبی را ثبت کنند تشویق خواهند شد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید