شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۳:۲۹:۵۷
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳

به منظور نظارت مستقیم بر روند آمادگی مدارس‌ برای بازگشایی؛


مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از مدارس جزیره لارک بازدید کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان به منظور نظارت مستقیم بر روند اجرای امور و آمادگی مدارس جهت بازگشایی، از مدارس‌ جزیره لارک بازدید به عمل آورد. در این بازدید که فرماندار و سرپرست مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان قشم نیز ایشان را همراهی می کردند […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان به منظور نظارت مستقیم بر روند اجرای امور و آمادگی مدارس جهت بازگشایی، از مدارس‌ جزیره لارک بازدید به عمل آورد.

در این بازدید که فرماندار و سرپرست مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان قشم نیز ایشان را همراهی می کردند از نزدیک شرایط مدارس جزیره مذکور، میزان آمادگی،امکانات و تجهیزات مدارس مورد بررسی قرار گرفت.

در این بازدید که در راستای تحقق اهداف ستاد بازگشایی مدارس انجام پذیرفت، ازمدارس شهید غفاری و شهید صدوقی جزیره لارک بازدید شد.

قویدل در حاشیه بازدید از مدارس جزیره لارک با قدردانی از تلاش‌،حمایت و همراهی خوب فرماندار و دهیاری جزیره با مجموعه آموزش‌ و پرورش شهرستان قشم اظهار داشت: این بازدید ها با هدف بررسی مسائل و رفع مشکلات آموزشگاه‌های این جزیره و سایر مدارس برای حضور پرشوردانش آموزان درشروع سال تحصیلی در قشم و سایرمناطق استان در حال انجام است.

در این بازدید همچنین از مرکز رفاهی و پانسیون در حال ساخت، توسط بنیاد علوی در جزیره قشم نیز بازدید به عمل آمد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید