سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۵:۱۳
دسته بندی: اخبار فرهنگی
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:


۵ دانش آموز هرمزگانی به مرحله نهائی المپیاد علمی کشور راه یافتند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، ایرج بیت اللهی با بیان اینکه دانش آموزان استان هرمزگان در سه سال متوالی توانسته اند به مرحله نهائی المپیادهای علمی کشور که از معتبر ترین المپیاد های علمی می باشد، راه یابند، اظهار داشت: در سال تحصیلی ۹۹_۱۴۰۰ نیز پس از برگزاری آزمون مرحله دوم المپیاد […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، ایرج بیت اللهی با بیان اینکه دانش آموزان استان هرمزگان در سه سال متوالی توانسته اند به مرحله نهائی المپیادهای علمی کشور که از معتبر ترین المپیاد های علمی می باشد، راه یابند، اظهار داشت: در سال تحصیلی ۹۹_۱۴۰۰ نیز پس از برگزاری آزمون مرحله دوم المپیاد علمی، تعداد پنج نفر از دانش آموزان استان به مرحله تابستانه (نهائی) راه پیدا کردند.

وی افزود: ثنا نصیری از دبیرستان فرزانگان دو در رشته اقتصاد و مدیریت، سپنتا اسکندری نسب در المپیاد فیزیک، نیما جهان پناه در رشته کامپیوتر هر دو از دبیرستان استعدادهای درخشان شهید حقانی، دانیال مهربان در رشته تفکر و کارآفرینی از دبیرستان غیردولتی عالی و سبحان عیسائی در المپیاد علوم زمین از دبیرستان استعدادهای درخشان اسدپور به مرحله نهائی المپیاد علمی دانش آموزان راه پیدا کردند.

به گفته بیت اللهی، دانش آموزان در مرحله نهائی تابستانه، دوره های آموزشی خود را بصورت آنلاین خواهند گذراند و سپس برای کسب مدال اول تا سوم در آزمون نهائی شرکت می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: در سال تحصیلی ۹۹_۱۴۰۰ تعداد یک هزار و چهل و هفت نفر دانش آموز در المپیادهای علمی شرکت کرده که از این تعداد، ۱۲۷ نفر به مرحله دوم راه یافته بودند.

بیت اللهی خاطر نشان ساخت؛ در تابستان سال ۱۳۹۹( سال تحصیلی ۱۳۹۸_۱۳۹۹) سه دانش آموز استان هرمزگان توانستند در المپیاد علمی برای استان هرمزگان کسب مدال کنند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید