جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۴:۴۵
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۳۷

️با دستور رییس سازمان نوسازی مدارس کشور ؛


عملیات اجرایی مدرسه ۶کلاسه روستای سایه خوش در پنجمین روز بعداز وقوع زلزله آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، سید فخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان اظهار کرد: در زلزله بامداد روز شنبه آسیب های جدی به مدرسه ۶ کلاسه «۱۵ خرداد سایه خوش» که سال ساخت آن ۱۳۴۸ و قدمتی بیش از ۵۰ ساله دارد و از پیش در لیست فضاهای نیازمند تخریب و بازسازی […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، سید فخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان اظهار کرد: در زلزله بامداد روز شنبه آسیب های جدی به مدرسه ۶ کلاسه «۱۵ خرداد سایه خوش» که سال ساخت آن ۱۳۴۸ و قدمتی بیش از ۵۰ ساله دارد و از پیش در لیست فضاهای نیازمند تخریب و بازسازی قرار داشته وارد شده است.
وی افزود: به دستور دکتر رخشانی مهر رییس سازمان نوسازی مدارس کشور بلافاصله عملیات اجرایی این پروژه آغاز شد.
هتشمی اضافه کرد: امروز عملیات اجرایی مدرسه ۱۵ خرداد در منطقه سایه خوش آغاز گردید تا دانش آموزان این منطقه در فصل بازگشایی مدارس همزمان با دانش آموزان سراسر کشور از یک فضای آموزشی ایمن و استاندارد برخوردار باشند.
هاشمی همچنین تصریح کرد: این مدرسه با زیربنای ۵۰۰مترمربع درقالب ۶کلاس با اعتباری بالغ بر۶میلیارد تومان با مشارکت خیرین و سازمان نوسازی مدارس کشور احداث می شود.
به گفته وی، مدرسه «گلستان دانش» که ساختمان آن در سال ۱۳۹۱ احداث شده است، هیچگونه آسیبی ندیده و فقط دیوار محوطه آن که قدیمی بوده دچار آسیب‌هایی شده است و اکنون محل استقرار نیروهای امدادی در منطقه سایه خوش می باشد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید