شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۱:۴۸
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱:۰۴

بررسی بیش از ۱۰۰ درخواست و مطالبه مردم در روز اول حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، دیدار حضوری و چهره به چهره قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش و محمد حسین کفراشی مدیر کل ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایت وزارت آموزش و پرورش، درمیز خدمت آموزش و پرورش هرمزگان در حالی در روز اول به […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، دیدار حضوری و چهره به چهره قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش و محمد حسین کفراشی مدیر کل ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایت وزارت آموزش و پرورش، درمیز خدمت آموزش و پرورش هرمزگان در حالی در روز اول به پایان رسید که بیش از ۱۰۰ درخواست و مطالبه مردمی به ثبت رسید.

این دیدار مردمی که از صبح امروز ۲۲ دی ماه ۱۴۰۰ آغاز شده است تا پایان وقت اداری فردا پنج شنبه ۲۳ دی ماه ادامه خواهد داشت.

تبدیل وضعیت مربیان پیش دبستانی و نهضت، استخدامی، انتقال، تقاضای تجهیزات اموزشی و غیره از مهمترین درخواست های مراجعین امروز بوده اند.

معلمان و والدین می توانند با مراجعه به اداره کل اموزش و پرورش استان هرمزگان، درخواست ها و مطالبات، پیشنهادات و انتقادات خو را به صورت مستقیم با نماینده مقام عالی وزارت آموزش و پرورش در میان بگذارند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید