جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۹:۱۹:۵۱
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷

در هفته بزرگداشت مقام معلم صورت گرفت؛


طرح راهیان پیشرفت با هدف آشنایی آینده‌سازان ایران اسلامی با دستاوردهای ارزشمند عرصه‌های صنعتی و تولیدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، حوریه حاجی زاده گفت: در این طرح که به همت مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان و حمایت مدیرکل امور اجتماعی استانداری برگزار می شود . اردوهای تبیینی راهیان پیشرفت ویژه دانش آموزان دوره دوم ابتدایی با اولویت محلات کم برخوردار، براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برپا خواهد شد. […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، حوریه حاجی زاده گفت: در این طرح که به همت مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان و حمایت مدیرکل امور اجتماعی استانداری برگزار می شود .

اردوهای تبیینی راهیان پیشرفت ویژه دانش آموزان دوره دوم ابتدایی با اولویت محلات کم برخوردار، براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برپا خواهد شد.

وی تصریح کرد: با عنایت به قرار گرفتن استان هرمزگان به عنوان قطب صنایع و پیشرفت و نوآوری در کشور ، مقصد اصلی بازدید دانش‌آموزان به صنایع غرب انتخاب شده است.

حاجی زاده با بیان اینکه عرق ملی و تعلق خاطر به دستاوردهای کشور یکی از ویژگی های اشاره شده در سند تحول بنیادین است، اظهار کرد: بازدید از صنایع و استفاده از تجهیزات داخلی غیرت ملی را در دانش‌آموزان تقویت و افزایش خواهد داد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان در همین راستا با اشاره به وجوه اجرایی این مهم، گفت: لازمه این امر آشنایی بچه‌ها با دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران وجایگاه رفیع کشور در حوزه نانو، هسته‌ای، لیزر، پزشکی و حوزه‌های مختلف است .

حاجی زاده خاطر نشان کرد: از آنجاییکه پیشرفت ما در حوزه علمی، و پیشرفت در صنایع نیازمند آموزش در علوم پایه و زیربنایی است و رشد همه علوم وابسته به مدرسه و معلم است لذا دانش آموزان ضمن آشنایی با پیشرفت ها ، احترام به معلم را فرا خواهند گرفت.

وی یادآور شد: دانش آموزان در پایان اردو ضمن تهیه گزارش، دلنوشته خود را به معلم در کلاس و مدرسه ارائه خواهند کرد.

این مسئول همچنین گفت: بچه‌ها باید این واقعیت ها را ببینند تا شاهد زحمات معلمان و رشد علوم و فنون در جامعه باشند، چرا که قطعا در تقویت روحیه نشاط شدن آنان در تحصیل و احترام به معلم اثر دارد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش در پایان گفت: از آنجاییکه امکان حضور همه دانش آموزان به اردو نیست ، گزارش و دلنوشته شاخص دانش آموزان در گروه های دانش آموزان و معلمان منتشر خواهد شد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید