پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۶:۵۸:۳۴
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸

هرمزگان میزبان اختتامیه سومین دوره جشنواره علمی-پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: این همایش ۳ روز دیگر ، سوم آذر ماه با حضور معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ، مسئولان و میهمانان کشوری و استانی در بندرعباس برگزار می شود. در دوره های اول و دوم این جشنواره […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: این همایش ۳ روز دیگر ، سوم آذر ماه با حضور معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ، مسئولان و میهمانان کشوری و استانی در بندرعباس برگزار می شود.
در دوره های اول و دوم این جشنواره ، استان هرمزگان با کسب رتبه ششم و هفتم کشوری در بین ده رتبه برتر قرار گرفت و برای دوره سوم میزبان این جشنواره انتخاب شد. این برنامه با هدف تقویت وتعمیق فرهنگ مطالعه ، انجام تحقیق و پژوهش فردی و گروهی و ایجاد زمینه مشارکت و تقویت مهارت کار گروهی در بین دانش آموزان در سه مرحله منطقه ای، استانی و کشوری با ۱۰ عنوان مسابقه(ادبیات و علوم انسانی – نجوم – نانوفناوری – زیست فناوری – سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی – حمل نقل پیشرفته و حوزه فضایی – آزمایشگاه علوم تجربی – انرژی های نوین – کدنویسی- گیاهان دارویی و طب ایرانی و رباتیک) برگزار می شود.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید