شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۱:۵۳
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰

آموزش و پرورش استان هرمزگان دستگاه برتر در زمینه غنی سازی اوقات فراغت شناخته شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، در ششمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان هرمزگان که با حضور احسان کامرانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان برگزار شد از محمد قویدل به عنوان مدیرکل دستگاه برتر در حوزه غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با اهدای لوح تجلیل شد. قویدل با […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، در ششمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان هرمزگان که با حضور احسان کامرانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان برگزار شد از محمد قویدل به عنوان مدیرکل دستگاه برتر در حوزه غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با اهدای لوح تجلیل شد.

قویدل با اعلام این خبر افزود: آموزش و پرورش استان در طول تابستان ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۰۰ پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت راه اندازی کرده و بالغ بر ۲۰۰ هزار دانش آموز را به فعالیت‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و علمی جذب کرده است.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت های مربوط به غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان با مشارکت تشکل‌های دانش آموزی و جذب دانش آموزان در کانون های فرهنگی و تربیتی، مراکز دارالقرآن، پژوهش‌سراهای دانش آموزی و سالن های ورزشی انجام می شود.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید