یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۱:۱۳:۰۳
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰

توسط امیر دریادار فرهاد فتاحی جانشین منطقه یکم دریایی ارتش و فرمانده ناوگروه ۸۶؛


مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان تجلیل شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، امیر دریادار فرهاد فتاحی جانشین منطقه یکم دریایی ارتش و فرمانده ناوگروه ۸۶ با محمد قویدل مدیرکل آموزش‌ وپرورش هرمزگان دیدار کرد. این دیدار که با حضور امیر دریادار فتاحی، در اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان صورت پذیرفت، در خصوص همکاری جهت حمایت از برنامه […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، امیر دریادار فرهاد فتاحی جانشین منطقه یکم دریایی ارتش و فرمانده ناوگروه ۸۶ با محمد قویدل مدیرکل آموزش‌ وپرورش هرمزگان دیدار کرد.

این دیدار که با حضور امیر دریادار فتاحی، در اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان صورت پذیرفت، در خصوص همکاری جهت حمایت از برنامه های هنرستان دریایی جوار در شهرک ولیعصر(هدیش) ناحیه ۲ بندرعباس، رایزنی و تبادل نظر لازم با محمدقویدل مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان صورت پذیرفت.

جانشین منطقه یکم دریایی ارتش در این دیدار از تلاش و زحمات محمدقویدل مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان در راستای راه اندازی هنرستان دریایی جوار در شهرک ولیعصر با اهدا لوح سپاس تشکر و قدردانی نمود.

گفتنی است امیر دریادار فتاحی ازفرماندهان صاحب تجربه و خدوم ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در کارنامه خود، در مدت ۸ ماه دریانوردی دور دنیا را دارد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید