پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۸:۱۸
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹

همگام با ستاد مدیریت بحران هرمزگان:


بازدید مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان از وضعیت مدارس شهرستان های بندرخمیر و بندرلنگه در اولین ساعات پس از وقوع زلزله در غرب استان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل در این بازدید، شرایط حاصل از زلزله در مدارس و میزان خسارت به وجود آمده و شرایط دانش آموزان شهرستان های بندرخمیر ، بندرلنگه و روستای سایه خوش را مورد بررسی قرار داد. وی در این باره گفت: در راستای تأمین آرامش و سلامت شهروندان، […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل در این بازدید، شرایط حاصل از زلزله در مدارس و میزان خسارت به وجود آمده و شرایط دانش آموزان شهرستان های بندرخمیر ، بندرلنگه و روستای سایه خوش را مورد بررسی قرار داد.

وی در این باره گفت: در راستای تأمین آرامش و سلامت شهروندان، طی دستور ستاد مدیریت بحران استان هرمزگان، حیاط و سالن های ورزشی مدارس شهرستان هایی که به مرکز زلزله نزدیکتر بودند از همان ساعات اولیه برای پذیرش مردم خونگرم این مناطق آماده شدند .

وی خاطر نشان ساخت: تا برقراری آرامش کامل، همگام با ستاد مدیریت بحران خواهیم بود و در خصوص خسارت های صورت گرفته نیز پیگیری های لازم انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: طی بررسی های میدانی، میزان خسارت و آسیب جدی مدارس سایه خوش و کنخ بررسی شد و از طریق نوسازی مدارس پیگیری جهت انجام امورات ساخت و احداث فضای مناسب در حال انجام هست.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید