جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۰:۱۶:۴۶
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان :


ورود ۱۲ هنرجو از هنرستان دریایی دریابان بایندر به دانشگاه های دولتی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، محمد قویدل گفت: برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ هنرجویان هنرستان دریابان در رشته های ناوبری و مکانیک موتورهای دریایی موفق به کسب رتبه های تک رقمی و دو رقمی شدند. مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در ادامه افزود: ۸ نفر از هنرجویان موفق به کسب رتبه تک رقمی و […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، محمد قویدل گفت: برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ هنرجویان هنرستان دریابان در رشته های ناوبری و مکانیک موتورهای دریایی موفق به کسب رتبه های تک رقمی و دو رقمی شدند.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در ادامه افزود: ۸ نفر از هنرجویان موفق به کسب رتبه تک رقمی و ۳ نفر موفق به کسب رتبه دو رقمی در کنکور سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در رشته های ناوبری و مکانیک موتورهای دریایی شده اند.
این مقام مسئول ضمن اشاره به اینکه هرمزگان جز ۷ استان دارای رشته های دریایی می باشد. افزود: هنرجویان هرمزگانی از بین ۱۷ هنرستان فعال دریایی در کشور موفق به کسب رتبه های فوق شده اند.
وی در پایان ضمن تبریک و تقدیر از مدیریت، معاونین و هنراموزان تلاشگر در هنرستان دریایی دریابان بایندر اعلام کرد: قبولی هنرجویان فنی حرفه‌ای در دانشگاه های مختلف کشور جای خوشحالی و امیدواری دارد و به ما نشان می‌دهد تلاش‌هایمان به بار نشسته است.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید