جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۳:۰۶:۰۴
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

پیام تبریک استاندار هرمزگان به مناسبت فرارسیدن ۱۲اردیبهشت روز معلم و آغازهفته گرامیداشت مقام شامخ معلم و یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مهدی دوستی استاندار هرمزگان به مناسبت ۱۲اردیبهشت، روز معلم و آغازهفته گرامیداشت مقام شامخ معلم و یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری پیامی صادر نمود متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم تعلیم و تربیت سیره ی پیامبران الهی و موهبتی از […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مهدی دوستی استاندار هرمزگان به مناسبت ۱۲اردیبهشت، روز معلم و آغازهفته گرامیداشت مقام شامخ معلم و یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری پیامی صادر نمود متن پیام به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
تعلیم و تربیت سیره ی پیامبران الهی و موهبتی از جانب پروردگار عالمیان به اولیا الله بود تا در مسیر هدایت بشر چراغ راه بوده و به آنان بیاموزند و اینگونه تعلیم و تربیت این سنت حسنه الهی آغاز گردید.

پس از آن انسان با پذیرش مسئولیت تعلیم و تعلم نام خود را در قالب واژه ارزشمند معلم به ثبت رساند تا با پرورش و ثبت ایمان بر لوح جان و ضمیر پاک فرزندان آدمی در مسیر انسان سازی گام بردارد.

دغدغه معلم همواره آن بوده که حیات بشر بر محور آرمانها ، ارزشها و کرامات انسانی بچرخد و در این مسیر بزرگانی قدم برداشتند که نامشان بر تارک تاریخ جاودان است. استاد شهید مرتضی مطهری از همین ایل و تبار مقدس بود. یادش گرامی و نامش جاوید باد.

اینجانب فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت ماه روز معلم، و آغاز هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم را خدمت تمامی فرهنگیان شریف استان هرمزگان تبریک و شادباش عرض می نمایم و بر روح بلند و ملکوتی شهدای فرهنگی و معلمان درگذشته درود می فرستم.

امید است در راه آموزش و پرورش صحیح فرزندان عزیز این آب و خاک موفق و منصور باشید.
مهدی دوستی

استاندارهرمزگان

۱۲ اردیبهشت۱۴۰۲

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید