جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۵:۵۳
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰

۵۴ تیم دانش آموزی در مسابقات قهرمانی مدارس در هرمزگان شرکت دارند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: پس از پایان زمان ثبت نام تیمها در سامانه سیدا، ۵۴ تیم دختر در رشته های دو ومیدانی و فوتسال از استانهای سراسر کشور در شهر بندرعباس مورد پذیرش قرار گرفتند. وی افزود: در این مسابقات ۲۸ استان کشور […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: پس از پایان زمان ثبت نام تیمها در سامانه سیدا، ۵۴ تیم دختر در رشته های دو ومیدانی و فوتسال از استانهای سراسر کشور در شهر بندرعباس مورد پذیرش قرار گرفتند.
وی افزود: در این مسابقات ۲۸ استان کشور در رشته فوتسال و ۲۶ استان نیز در رشته دو و میدانی ثبت نام نهائی و پذیرش شدند.
به گفته قویدل، در مجموع بیش از ۶۶۰ نفر در قالب تیم های شرکت کننده در این مسابقات مورد پذیرش قرار گرفتند که از این جمع، قریب به ۵۰۰ دانش آموز و ۱۶۲ مربی و سرپرست همراه می باشند.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خاطر نشان ساخت: قریب به ۳۴۰ دانش آموز در قالب ۲۸ تیم فوتسال و ۱۶۰ دانش آموز دونده نیز در قالب ۲۶ تیم از استانهای سراسر کشور به مدت پنج روز باهم به رقابت می پردازند.
قویدل اظهار داشت: مسابقات از صبح سه شنبه ۱۸بهمن ۱۴۰۱به طور رسمی در دو سالن شهرک گاز، دانشگاه هرمزگان و پیست دو ومیدانی خلیج فارس آغاز خواهد شد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید