پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۱:۳۶:۴۷
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰

با حضور سرپرست حوزه استاندار و روابط عمومی:


۷۰ میلیارد ریال تجهیزات هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش توزیع شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، امروز پنجشنبه ٢٨ بهمن، به همت اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان و با حضور محمد گلستانی‌نژاد، سرپرست حوزه استاندار و روابط عمومی به عنوان نماینده ویژه استاندار هرمزگان، مراسم توزیع تجهیزات هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان برگزار شد. در این مراسم تجهیزات تخصیص […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، امروز پنجشنبه ٢٨ بهمن، به همت اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان و با حضور محمد گلستانی‌نژاد، سرپرست حوزه استاندار و روابط عمومی به عنوان نماینده ویژه استاندار هرمزگان، مراسم توزیع تجهیزات هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان برگزار شد.

در این مراسم تجهیزات تخصیص داده شده برای ۱۴۰ هنرستان استان با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال تحویل داده شد.

تجهیزات ارائه شده ۵۰ رشته فنی و حرفه‌ای از جمله صنایع شیمیایی، معماری داخلی، مکانیک خودرو، عکاسی، ساختمان، تاسیسات سرمایشی، جوشکاری، صنایع فلزی، الکترونیک، نقشه کشی ساختمان و رشته های دیگر را پوشش می‌دهد.

محمد گلستانی نژاد نماینده ویژه استاندار در این مراسم با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به توجه بیشتر به آموزش فنی و حرفه‌ای و سیاست اعلامی استاندار هرمزگان در گسترش آموزش‌های فنی در استان در راستای افزایش مهارت افراد جویای کار، مراکز آموزش و فنی و حرفه‌ای را پیشران پیشرفت هرمزگان دانست.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت صنعتی استان، رشته‌های فنی را دارای پتانسیل بالا در اشتغال زایی دانست و تاکید کرد که کمک‌های بیشتری از ناحیه استانداری به مراکز فنی و حرفه‌ای صورت خواهد گرفت.
گفتنی است تجهیز و نوسازی امکانات هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای استان هرمزگان یکی از برنامه‌های جدی مهدی دوستی استاندار هرمزگان در زمینه توانمند سازی نیروی کار در این استان است.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید