جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۶:۲۹:۳۱
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۸:۲۰

افتخار آفرینی دانش آموزان هرمزگانی در جشنواره عهد کودکان دبستانی با شهید سلیمانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، حوریه حاجی زاده با اعلام این خبر افزود: در این جشنواده تعداد ۲۶۶۹ دلنوشته‎ و روایت گری کودکان با حاج قاسم در قالب یک فایل صوتی کوتاه، توسط دانش آموزان تهیه و در جشنواره مدرسه ای مورد ارزیابی و تقدیر قرار گرفتند. از ۹۶ اثر ارسالی دانش آموزان […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، حوریه حاجی زاده با اعلام این خبر افزود: در این جشنواده تعداد ۲۶۶۹ دلنوشته‎ و روایت گری کودکان با حاج قاسم در قالب یک فایل صوتی کوتاه، توسط دانش آموزان تهیه و در جشنواره مدرسه ای مورد ارزیابی و تقدیر قرار گرفتند.
از ۹۶ اثر ارسالی دانش آموزان به استان، ۷ اثر به مرحله کشوری راه یافتند که از این تعداد چهار اثر به عنوان اثر منتخب کشوری انتخاب گردیده است.
به گفته معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان،
زهرا رحیمی دانش آموز پایه اول دبستان غیردولتی نوید آینده ناحیه یک، صفورا پورخسروانی پایه سوم دبستان حضرت فاطمه (س) جاسک، نازنین زهرا حسینی نژاد پایه چهارم دبستان منجر رودخانه، نازنین فاطمه روزبان پایه ششم مدرسه شهیده فاطمه نیک ناحیه دو بندرعباس به عنوان برگزیدگان کشوری این جشنواره برای هرمزگان افتخار آفریدند.
حاجی زاده با بیان اینکه ساحت تربیتی اعتقادی، عبادی و اخلاقی از سند تحول بنیادی، تربیت تمام ساحتی است، خاطرنشان کرد: بنابر فرامین مقام معظم رهبری که فرمودند: حاج قاسم یک مکتب است، یک مکتب زنده و پویا و آموزش و پرورش موظف به انتقال مبانی و ارزش‎های این مکتب به فرزندان ایران اسلامی است ؛ جشنواره عهد کودکان با حاج قاسم نمونه بارز این فرامین گرانبهاست.
وی افزود: باز نشر شهادت حاج قاسم سلیمانی نماد عزت و غیرت است که به شیوه های مختلف تدریس می تواند در دانش آموزان تفکر و تامل به وجود آورد و در ادامه آموخته های خود، روایتگری کنند.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان در پایان ضمن قدردانی از تلاش و همکاری اولیا، مدیران و معلمان مدارس که سبب افتخار آفرینی دانش آموزان در سطح کشور شده اند، گفت: دانش آموزان برتر کشوری به همراه سایر دانش آموزان کشور در همایش کشوری که روز پنج شنبه ۲۲ دی ماه در جوار مرقد متبرک شهید سلیمانی برگزار می گردد جهت ادای احترام حضور خواهند یافت.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید