شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۷:۳۰:۲۱
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

مدیر کل آموزش‌ و پرورش استان هرمزگان؛


مشارکت ۲۷۷ دانش‌آموز پایه‌های چهارم و هشتم در مطالعه بین المللی روند آموزش علوم و ریاضی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل با اشاره به برگزاری آزمون «تیمز» در ۱۰ آموزشگاه اظهار کرد: آزمون تیمز (Timss) نوعی آزمون سنجش پیشرفت تحصیلی است که شامل سوالات علوم و ریاضیات پایه در دو مقطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه است. وی ادامه داد: این آزمون هر چهار سال یک‌بار به‌صورت […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل با اشاره به برگزاری آزمون «تیمز» در ۱۰ آموزشگاه اظهار کرد: آزمون تیمز (Timss) نوعی آزمون سنجش پیشرفت تحصیلی است که شامل سوالات علوم و ریاضیات پایه در دو مقطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه است.

وی ادامه داد: این آزمون هر چهار سال یک‌بار به‌صورت بین‌المللی برگزار می‌شود و جمهوری اسلامی ایران از سال ۱۹۹۵ تاکنون در همه دوره‌های آزمون تیمز شرکت کرده است.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: آزمون تیمز در اصل نوعی مطالعه همه جانبه دروس است که این آزمون با سایر آزمون‌های المپیاد علمی دانش‌آموزی در رقابت‌های درون دانشگاهی متفاوت است.

قویدل خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی انجام شده دانش آموزان مجری مورد مطالعه هرمزگان از ۲۷ فروردین تا ۱۹ اردیبهشت ماه در فرایند اجرای آن قرار می گیرند.

وی در پایان گفت: آموزش و پرورش هرمزگان در اجرای برنامه های ملی اهتمام لازم را در مسیر پیشرفت تحصیلی و ارتقای شاخص های آموزشی و تربیتی دانش آموزان دارد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید