جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۳:۰۰:۳۲
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۲۶

استاندار هرمزگان درمراسم نمادین آغاز سال تحصیلی :


آموزش مهم ترین رکن توسعه هر جامعه ای است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه دخترانه پالایشگاه نفت بندرعباس گفت : آنچه کشور را می سازد همین دانش آموزان هستند وامیدوارم با جهاد در علم ودانش با روحیه بالا سال تحصیلی جدید را آغاز وبا موفقیت پشت سرگذاریم . دوستی […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه دخترانه پالایشگاه نفت بندرعباس گفت : آنچه کشور را می سازد همین دانش آموزان هستند وامیدوارم با جهاد در علم ودانش با روحیه بالا سال تحصیلی جدید را آغاز وبا موفقیت پشت سرگذاریم . دوستی افزود : فرزندان غیور و عزیز بدانید مهندسان ، پزشکان ،معلمان وقهرمانان آینده کشورمان شما هستید وقطعا شما می توانید کسانی باشید که برآورد کننده همه آرزوهای ملت ایران باشید.

دوستی با تاکید بر اینکه آموزش مهم‌ترین رکن توسعه هر جامعه ای است گفت: مسائل آموزش و پرورش مرتبط با فرزندان ما و آینده استان و کشور است و همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با حساسیت انجام وظیفه کنند.

وی با اشاره به درخواست خانواده‌ها مبنی بر استفاده از سرویس مدارس افزود: باید با توجه به نیاز استان چه در شهرها و چه در روستاها، نسبت به تامین و فعال کردن سرویس مدارس همزمان با بازگشایی مدرسه اقدام شود تا دانش آموزان در این زمینه مشکلی نداشته باشند.

استاندار هرمزگان در ادامه با تاکید بر اینکه ایمنی مدارس جزو مهم‌ترین نکاتی است که باید بررسی کامل شود اظهار داشت: عدم رعایت ایمنی مدارس و سهل انگاری در این خصوص به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست از این رو همه مسئولان بویژه مدیران مدارس بایستی نسبت به تامین تمام جوانب ایمنی مدارس حساس باشند و در این زمینه با دقت و ظرافت بررسی‌های لازم را انجام دهند و نسبت به رفع کاستی‌ها اقدام کنند..

استاندار هرمزگان همچنین بر تامین به موقع کتب درسی تاکید کرد و گفت: مطابق گزارش دریافتی بر اساس ثبت سفارش انجام شده کتب مورد نیاز به استان رسیده از این رو باید در اول مهرماه هیچ دانش‌آموزی در استانبدون کتاب باقی نماند.
استاندار هرمزگان همچنین بر افزایش برنامه‌های دینی، فرهنگی و پرورشی در مدارس تاکید داشت و گفت: معلمان پرورشی با کار فرهنگی مستمر و خلاق بر نکات ظریف اخلاق و رفتار اسلامی، حفظ کرامت‌ها و حرمت‌های انسانی مورد سفارس دین ما، با ظرافت تمام تاکید و یادآوری داشته باشند این موضوع بویژه در مدارسی که دانش آموزان اتباع حضور دارند اهمیت دوچندان پیدا می کند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید