پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۱:۰۶:۱۱
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان :


چهارمین جشنواره «تنها یک زمین داریم» / ترویج فرهنگ دوستی با طبیعت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل با اشاره به اهداف این جشنواره گفت: نهادینه سازی فرهنگ دوستی با طبیعت در روند تربیتی کودکان پیش دبستانی و آشنایی با محیط زیست و حفظ و حمایت آن، از اهداف مهم و اجرایی این جشنواره است . وی تصریح کرد: دانش افزایی و توسعه […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل با اشاره به اهداف این جشنواره گفت: نهادینه سازی فرهنگ دوستی با طبیعت در روند تربیتی کودکان پیش دبستانی و آشنایی با محیط زیست و حفظ و حمایت آن، از اهداف مهم و اجرایی این جشنواره است .

وی تصریح کرد: دانش افزایی و توسعه مشارکت نوآموزان و اولیای آنها در حفاظت از محیط زیست ، ارتقای کیفیت و کمیت مطالب آموزشی پیرامون محیط زیست در بسته های آموزشی دوره پیش دبستانی و توانمندسازی مربیان از راهکارهای اساسی و بسیار مهم در توسعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست است.
این مسئول خاطرنشان کرد :اجرای طرح محیط یاری ( سفیران محیط ) ، همایش سبزه های ماندگار ، تهیه بسته های آموزشی حفظ و نگهداری محیط زیست ، تحلیل محتوای پیش دبستانی ، تولید کلیپ و انیمیشن های آموزشی متناسب با موضوع حفظ زمین ، همایش ما تنها یک زمین داریم در هفته هوای پاک از جمله اقدامات اجرایی این جشنواره است.

وی در برگزاری آیین جشنواره مذکور که در ناحیه دو بندرعباس با حضور مسئولین ذیربط انجام شد بیان داشت: این جشنواره با مشارکت نوآموزان ۴ تا ۶ ساله کلیه مراکز پیش دبستانی هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری برگزار می گردد .

قویدل در پایان ابراز امیدواری کرد: با بهره گیری از ظرفیتهای حوزه های درون و برون سازمانی مرتبط با محیط زیست در ترویج فرهنگ دوستی با محیط زیست گامهای هدفمند برداشته خواهد شد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید