یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۹:۵۹:۱۷
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان؛


نشست صمیمی با مدیران مدارس‌ شهر بندرعباس در راستای بررسی عملکرد و چالش های پیش روی مدارس برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل در دیدار با مدیران مدارس نواحی یک و دو شهر بندرعباس افزود: معلمان و مربیان و مدیران با ایفای مسوولیت خطیرتعلیم و تربیت نقش بی‌بدیلی در توسعه همه جانبه کشورایفا می‌کنند که این مهم با روحیه جهادی نتیجه مضاعف و مطلوب را به دنبال دارد. […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل در دیدار با مدیران مدارس نواحی یک و دو شهر بندرعباس افزود: معلمان و مربیان و مدیران با ایفای مسوولیت خطیرتعلیم و تربیت نقش بی‌بدیلی در توسعه همه جانبه کشورایفا می‌کنند که این مهم با روحیه جهادی نتیجه مضاعف و مطلوب را به دنبال دارد.

وی تصریح کرد: تحقق کامل اهداف سند تحول بنیادین به عنوان نقشه راه نظام تعلیم و تربیت بدون برخورداری از مدیریت جهادی میسر نیست چرا که مهمترین شاخصه مدیریت جهادی، اخلاص، اهتمام مضاعف و دلسوزانه، سرعت عمل، خلاقیت، شناسایی و بهره‌برداری بهینه ازهمه ظرفیت‌ها و امکانات، ایثار و از خودگذشتگی است که رسالت فعالان این عرصه را شامل می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با تاکید براینکه نقش مدیریت جهادی علاوه بر مجاهدت علمی و تربیتی، صیانت از ارزش های دینی و انقلابی است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با التزام عملی مدیران و معلمان و گروه های جهادی به مبانی و ارزش‌های تعلیم و تربیت با رویکرد اسلامی و قرآنی، شاهد تربیت نسلی برآمده از باورها وارزش های دینی هستیم که این روحیه در تقویت پایه های علمی دانش آموزان بسیار موثراست.

قویدل درپایان اظهارامیدواری کرد همه دلسوزان نظام تعلیم تربیت با ایفای رسالت خود، نقش موثری را در تربیت نیروی انسانی مومن و متعهد برای آینده و توسعه کشورایفا کنند.

در این دیدار که با حضورحاجی زاده، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همراه بود، مدیرکل آموزش و پرورش از زحمات و تلاش های مدیران و فعالان جهادی تقدیر کرد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید