شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۷:۴۸
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت:


۷۰ میلیارد ریال تجهیزات برای هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش توزیع شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ؛ محمد قویدل در مراسم توزیع تجهیزات هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش، گزارشی از سهم هنرستان ها در سطح استان ارائه داده و افزود:بر اساس برنامه ریزی انجام شده در اسناد بالادستی و برنامه ششم توسعه میزان هنرجویان در سطح هنرستان ها باید ۵۰ درصد تحقق […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ؛ محمد قویدل در مراسم توزیع تجهیزات هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش، گزارشی از سهم هنرستان ها در سطح استان ارائه داده و افزود:بر اساس برنامه ریزی انجام شده در اسناد بالادستی و برنامه ششم توسعه میزان هنرجویان در سطح هنرستان ها باید ۵۰ درصد تحقق نماید.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اعلام کرد: میانگین هنرجویان در حوزه فنی حرفه ای و کاردانش۳۷ درصد بوده و این در حالیست که میانگین استان ۴۳ درصد می باشد.
این مقام مسئول ضمن اشاره به اینکه هرمزگان جزو ۵ استان اول جدول کشوری در سهم هنرجویان هنرستان ها می باشد . ادامه داد: امیدواریم به یاری مسئولین مشکلات تجهیزاتی هنرستان ها را کاهش دهیم.
محمد قویدل همچنین اعلام کرد:۷میلیارد تومان تجهیزات هنرستانی برای ۵۳ رشته در ۲۳۰ هنرستان تامین شده است و تجهیزات تامین شده برای رشته های موجود در زمینه های صنعت،خدمات و هنر می یاشد.
وی در پایان ضمن اشاره به اجرای طرح هنرستان در محلات آسیب پذیر، افزود: در حال حاضر ۵ میلیارد تومان دیگر برای خرید تجهیزات هنرستانی تامین شده است.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید