شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۳:۴۱:۲۶
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:


هرمزگان در جایگاه نخسث ثبت نام دانش آموزان در هنرستانها / اضافه شدن ۲۸ هنرستان به مجموعه هنرستانهای استان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل طی گزارشی عنوان کرد: هرمزگان در زمینه ثبت نام دانش آموزان پایه دهم در هنرستانها، جایگاه نخست در کشور را به خود اختصاص داده است. مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان تصریح کرد: قریب به ۵۰ درصد از دانش آموزان پایه دهم استان جذب هنرستانها شده‌اند […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل طی گزارشی عنوان کرد: هرمزگان در زمینه ثبت نام دانش آموزان پایه دهم در هنرستانها، جایگاه نخست در کشور را به خود اختصاص داده است.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان تصریح کرد: قریب به ۵۰ درصد از دانش آموزان پایه دهم استان جذب هنرستانها شده‌اند و از این منظر تنها استان کشور هستیم که توانستیم تعهد خود نسبت به برنامه ششم توسعه را عملی کنیم.
وی بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در دولت سیزدهم با حضور استاندار محترم، ۲۸ هنرستان به مجموعه هنرستانهای استان در سال جاری اضافه شده و تعداد هنرستانهای استان به ۲۷۲ باب رسیده است.
این مقام مسئول اضافه کرد: به دنبال آن هستیم تا آموزش را به سمت محیط واقعی کار ببریم؛ چرا که هنرستانها فرصتی ویژه برای شکوفایی استعدادهای مهارتی دانش آموزان است و تا کنون ۲۸ هنرستان در جوار صنایع و کارخانجات راه اندازی شده است که این صنایع در آموزش هنرستانی با آموزش و پرورش همکاری خواهند کرد.
گفتنی است در حال حاضر بیش از ۱۳ هزار هنرآموز در این مراکز در حال تحصیل هستند و شاهد رشد ۴ درصدی افزایش هنرجویان در استان هرمزگان هستیم.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید