یکشنبه, ۳ مهر ۱۴۰۱ / ۰۵:۱۲:۱۰
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان:


۸۵ کلاس درس توسط صنایع و بنگاههای اقتصادی در استان در حال ساخت است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، سید فخرالدین هاشمی با اشاره به اینکه هر چه سرمایه گذاری در حوزه آموزش و پرورش بیشتر باشد، آینده جامعه بیش از پیش تضمین خواهد شد، اظهار کرد: همواره مدرسه سازی و کمک به توسعه فضاهای آموزشی به عنوان یک اولویت جدی در توسعه کشوردر نظر گرفته […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، سید فخرالدین هاشمی با اشاره به اینکه هر چه سرمایه گذاری در حوزه آموزش و پرورش بیشتر باشد، آینده جامعه بیش از پیش تضمین خواهد شد، اظهار کرد: همواره مدرسه سازی و کمک به توسعه فضاهای آموزشی به عنوان یک اولویت جدی در توسعه کشوردر نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف صنایع و بنگاههای اقتصادی علاوه بر کارهای تخصصی ،ایفای نقشهای اجتماعی خود در قبال جوامع محلی می باشد، افزود: در حال حاضر در استان هرمزگان تعداد۸ پروژه درقالب ۸۵کلاس با زیربنای ۱۵هزار و ۱۷۵مترمربع با مشارکت صنایع و بنگاههای اقتصادی دردست اجرا می باشد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان همچنین ادامه داد: ۶۷میلیارد تومان اعتبار پروژه های مشارکتی صنایع و بنگاههای اقتصادی می باشد.
هاشمی با تاکید براینکه ۱۰مدرسه درقالب ۸۱کلاس با اعتبارهزینه شده بیش از ۴۵میلیاردتومان با مشارکت صنایع وبنگاههای اقتصادی به بهره برداری رسیده است، خاطرنشان ساخت: شرکت تانا انرژی، شایا انرژی، شرکت پالایش نفت آفتاب، نفت فلات قاره،فولاد هرمزگان،شرکت سیمان هرمزگان،شرکت عمران سازه کاشیگری، شرکت پالایش نفت بندرعباس از صنایع فعال در بحث مسئولیت اجتماعی در استان می باشند.
وی با اشاره به اینکه مسئولیت اجتماعی سازمانی، در واقع تعهداتی است که یک سازمان در حفظ و کمک به جامعه انجام می‌دهد و از سود حاصل از فعالیت‌ها در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی برای مردم هزینه می‌کند، ابراز داشت: محصول مسئولیت پذیری شرکت‌ها در قبال اثری که بر جامعه می‌گذارند، بسیارملموس است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در پایان در خصوص مزایای مسئولیت اجتماعی شرکتها و سازمانها اظهارکرد: تاثیر مثبت در دیدگاه مشتریان، افزایش اعتماد سهامداران، افزایش رضایت کارکنان، حمایت جامعه پیرامونی، توانایی ورود به کشورهای جدید، تمایز تصویر و برند شرکت نزد مشتریان و جامعه، حرکت طبق انتظارات جامعه، کمینه کردن یا حذف اثرات منفی روی محیط زیست، عدم آسیب دیدن اقتصادی شرکت از مهمترین مزایای مسئولیت اجتماعی شرکتها و سازمانها می باشد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید