یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۳:۴۴
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان:


آغاز اردوی راهیان نور در سال جاری با اعزام ۱۶۰ نفر از دانش آموزان استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، آیین افتتاح اردوی دانش آموزی راهیان نور با حضور اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد (ع)؛ محمود غیبی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان؛ مسوولین استانی و دانش آموزان در گلزار شهدای بندرعباس برگزار شد. معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، آیین افتتاح اردوی دانش آموزی راهیان نور با حضور اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد (ع)؛ محمود غیبی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان؛ مسوولین استانی و دانش آموزان در گلزار شهدای بندرعباس برگزار شد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در این آیین بیان کرد: راهیان نور یکی از بزرگترین و موفق‌ترین برنامه‌های فرهنگی کشور به شمار می‌رود که با رویکرد ارزشی و انقلابی انجام می‌شود و سبب ترویج ارزش‌ها در بین دانش آموزان خواهد شد.
وی ادامه داد: با توجه به علاقه مندی دانش آموزان برای شرکت در اردوهای راهیان نور، سهمیه دانش آموزان اعزامی در سال جاری افزایش چشمگیری پیدا کرد و امروز در آیین افتتاح اردوی راهیان نور، شاهد اعزام ۱۶۰ دانش آموز به شلمچه و یادمانهای شهدا در مناطق جنوب کشور هستیم.
غیبی افزود: اعزام دانش آموزان دختر به این اردو از امروز شروع گردیده و تا هفتم آذرماه ادامه خواهد داشت و دانش آموزان پسر نیز در بهمن ماه عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور خواهند شد.
این مقام مسئول تصریح کرد: در روزهای آتی نیز دانش آموزان در قالب اردوهای راهیان پیشرفت از مناطق صنعتی و فناورانه و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی بازدید خواهند کرد.
وی در پایان یادآور شد که اردوی راهیان نور دریایی نیز از دیگر برنامه های معاونت پرورشی استان در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که در آن دانش آموزان با حضور در یادمان شهدای نیروی دریایی و جزیره هرمز با رشادتهای رزمندگان اسلام و مردم غیور هرمز در دوران دفاع مقدس آشنا خواهند شد.
رمز امنیت و پایداری ملت ایران، خون شهداست
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز در این آیین بیان کرد: امنیت، آسایش و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است و همه باید در پاسداری از خون این عزیزان و تکریم خانواده‌های آنان تلاش مضاعفی را به کار گیرند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید