پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۳:۲۸:۲۰
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴

رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت وزارت آموزش و پرورش خبر داد:


تمدن نوین اسلامی به دست دانش آموزان محقق می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، زارعی گفت: همه دل ها در پیاده‌ روی اربعین به هم گره می‌خورد و به یک مسیر و قبله حرکت می‌کنند، چون از هم دور هستیم تصور می‌کنیم از هم فاصله داریم و از این غافلیم که دل‌هایمان بهم نزدیک است. محسن زارعی در آیین زنگ بازگشایی مدارس […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، زارعی گفت: همه دل ها در پیاده‌ روی اربعین به هم گره می‌خورد و به یک مسیر و قبله حرکت می‌کنند، چون از هم دور هستیم تصور می‌کنیم از هم فاصله داریم و از این غافلیم که دل‌هایمان بهم نزدیک است.

محسن زارعی در آیین زنگ بازگشایی مدارس در مدرسه صنعت نفت بندرعباس اظهار داشت:‌ امید می رود بتوان یکی از اهداف عدالت آموزشی را محقق کرد و بتوان از بهترین معلمان در این بستر شاد برای همه آموزش دانش آموزان سراسر کشور بهره گرفت .

وی اضافه کرد:‌ بستر شبکه شاد که مدارس در دوران همه ‌گیری بیماری کرونا استفاده کردند اکنون تقویت و کلاس مجازی و تکالیف و ارزشیابی مستمر و غیره درون آن تعبیه شده است که برای تکمیل آموزش به کمک معلمان خواهد آمد.

رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت وزارت آموزش و پرورش گفت: این نهاد در دوران کرونا خسارت دید و وجود نگاه آموزش برای آموزش، نگاه تک بعدی به آموزش و پرورش و بی تدبیریهای صورت گرفته را شاهد بودیم.

وی اظهار داشت:‌ نگاه تک بعدی به آموزش و پرورش و کارکرد آن را صرفاً برای آموزش دیدن که صرفاً می‌توان در بستر الکترونیک انجام داد اشتباه است، هدف آموزش و پرورش تنها آموزش نیست و تنها یک بُعد از ساحت آن است.

زارعی تاکید کرد: می‌توان آموزش را در بستر فضای مجازی اجرا کرد اما نمی‌توان سایر بخش‌ها مانند تربیت اجتماعی، قرارگیری دانش آموزان در کنار همدیگر، تربیت سیاسی اجتماعی و سایر موضوع‌ها را در این را در این بستر انجام داد.

وی بیان کرد: دانش آموزان حتی از نظر جسمی هم آسیب دیدند که آمارها به خوبی این معضل را گواهی می‌دهند و همچنین آنان از مهارت های اجتماعی فاصله گرفتند، قرار است نسلی را برای زندگی کردن تربیت کنیم و هدف این نهاد تنها آموزش برای آموزش نیست.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید