پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۲:۲۲:۰۱
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان:


ادامه فعالیت مدارس از چهاردهم فروردین با حضور دانش آموزان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمدقویدل گفت: با توجه به مفاد شیوه نامه های آموزش حضوری که در طول سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۰ در مدارس به صورت نسبی اجرا شد، دانش آموزان آمادگی لازم برای شرکت در کلاس های درس را دارند. این مسئول با اشاره به باز خورد مطلوب دانش آموزان حاضر […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمدقویدل گفت: با توجه به مفاد شیوه نامه های آموزش حضوری که در طول سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۰ در مدارس به صورت نسبی اجرا شد، دانش آموزان آمادگی لازم برای شرکت در کلاس های درس را دارند.

این مسئول با اشاره به باز خورد مطلوب دانش آموزان حاضر در کلاس های درس در امتحانات نیمسال اول تصریح کرد: مدت زمان باقی مانده از سال تحصیلی، فرصت مناسبی برای جبران افت تحصیلی احتمالی است و مدیران با برنامه ریزی دقیق می توانند زمان پیش رو را به خوبی مدیریت کنند.

وی افزود: طبق مصوبات جدید ستاد ملی کرونا و الزام اجرای آن توسط تمامی دستگاه ها و سازمان ها، آموزش و پرورش نیز همچون دیگر ارگان ها باید امور آموزشی و پرورشی دانش آموزان را به صورت حضوری ادامه دهد لذا تأکید می شود، مدیران ملزم به اجرای مفاد بخشنامه بوده و درصورت تخطی ، برابر دستورالعمل با آنان برخورد خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان تاکید کرد: علاوه بر تدبیر اقدامات بهداشتی در مدارس، برنامه ریزی برای ایجاد رغبت و تشویق اولیا و دانش آموزان به حضور در کلاس های درس از اولویات شروع فعالیت مدارس پس از تعطیلات نوروزی است و در این راستا باید از ظرفیت اطلاع رسانی و تبلیغ به نحو مطلوب استفاده شود.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید