جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۳:۰۱:۰۰
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷

فرماندار میناب:


میناب میزبان جشنواره ملی تئاتر درسی/ پیش بینی دریافت ۳ هزار و ۴۰۰ اثر از دانش آموزان سراسر کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مجید سلحشور در بازدید از دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر درسی که به میزبانی آموزش و پرورش استان هرمزگان و در محل شهرستان میناب می باشد، اظهار داشت: خاستگاه تئاتر درسی از شهرستان میناب می باشد که از سال ۸۴ آغاز شد و با توجه به مفاهیم عمیق […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مجید سلحشور در بازدید از دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر درسی که به میزبانی آموزش و پرورش استان هرمزگان و در محل شهرستان میناب می باشد، اظهار داشت: خاستگاه تئاتر درسی از شهرستان میناب می باشد که از سال ۸۴ آغاز شد و با توجه به مفاهیم عمیق اموزشی و تربیتی این برنامه، توانست در سال ۱۴۰۰ به عنوان جشنواره ملی در آید.

وی افزود: اولین جشنواره تئاتر درسی دانش اموزان از نیمه دوم آبان ماه سال جاری با فراخوان آثار دانش آموزان آغاز به کار کرد و تا ۲۵ بهمن ماه، فرصت ارسال آثار دانش آموزان به پایان رسید.

به گفته سلحشور، تا کنون دو هزار و ۴۰۰ اثر پالایش شده و پیش بینی می شود بیش از سه هزار و ۴۰۰ اثر مورد بازبینی و پالایش قرار گیرد.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان میناب افزود: ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۰کارناوال این جشنواره در سطح شهرستان میناب برگزار و ۱۶ اسفند ماه نیز افتتاحیه این جشنواره با معرفی نفرات برتر به پایان خواهد رسید.

سلحشور ادامه داد: این جشنواره مورد استقبال کم نظیر دانش آموزان سراسر کشور قرار گرفته است و تا کنون از بین آثار ارسال شده، استانهای البرز، شهرستان های تهران، خوزستان، گیلان، هرمزگان، خراسان شمالی و آذربایجان شرقی، بیشترین شرکت کننده را داشته اند.

این مسئول با بیان اینکه تمام توان را برای برگزاری مطلوب این جشنواره به میزبانی شهرستان میناب را به کار خواهیم گرفت، اظهار داشت: تلفیق هنر با مفاهیم آموزشی و تربیتی، جذابیت، هیجان و انگیزه را به دنبال خواهد داشت و موجب ماندگاری بیشتر مطالب و مفاهیم خواهد شد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید