جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۸:۲۵:۰۰
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵

آیین افتتاحیه بسته تحولی مدرسه خوانا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، ایرج بیت اللهی در آیین افتتاحیه بسته تحولی خوانا که با حضور دکتر سید محمد حسین حسینی مدیرکل دفتر آموزش دبستانی وزارت متبوع برگزار گردید ، ضمن اشاره به اهمیت و اجرایی نمودن بسته تحولی مدرسه خوانا در مدارس ابتدایی اظهار کرد : بسته تحولی مدرسه خوانا […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، ایرج بیت اللهی در آیین افتتاحیه بسته تحولی خوانا که با حضور دکتر سید محمد حسین حسینی مدیرکل دفتر آموزش دبستانی وزارت متبوع برگزار گردید ، ضمن اشاره به اهمیت و اجرایی نمودن بسته تحولی مدرسه خوانا در مدارس ابتدایی اظهار کرد : بسته تحولی مدرسه خوانا یکی از بسته های آموزشی با کیفیت و تاثیر گذار جهت آموزش و تقویت مهارت های چهارگانه زبانی (خواندن و نوشتن ، گوش دادن و صحبت کردن) و حساب کردن و آداب و مهارت های زندگی دانش آموزان است.

وی با تاکید بر اینکه پایه و اساس یادگیری در دوره ابتدایی است افزود : آموزش و نهادینه کردن یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی بسیاری از مشکلات یادگیری انها را در مقاطع تحصیلی بالاتر مرتفع می نماید.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان خاطر نشان کرد : بسته تحولی خوانا در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۹۹ ، در ۵ درصد مدارس ابتدایی در ۲۲ منطقه آموزشی ، ۱۰۵ آموزشگاه تحت پوشش قرار داشت که نتایج رضایتبخشی در خصوص یادگیری دانش آموزان تحت پوشش را بهمراه داشت.

وی ادامه داد : ‌در سال تحصیلی جاری طبق تفاهم نامه منعقد شده با وزارت متبوع ، ۱۵ درصد مدارس ( ۳۱۳مدرسه) ، ۲۳۹۹ کلاس درس و ۲۳۶۶ معلم تحت پوشش طرح خوانا هستند.

این مقام مسئول اضافه کرد : دبیرخانه ها و کارگروههای استانی و منطقه ای با برنامه ریزی و برگزاری نشست های تخصصی خوانایی با حضور مسئولین وزارت خانه و استان ، ویژه مدیران و معلمان مجری ، دوره های آموزشی تامین مدرس ، دوره های اموزش مجازی ویژه معاونین ، کارشناسان آموزش ، راهبران آموزشی و تولید محتوای آموزشی ویژه بسته تحولی خوانا در جهت اجرایی نمودن کیفی طرح اقدام نموده اند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان اهتمام لازم در سطوح مختلف اجرایی برنامه را مورد تاکید قرار داد و گفت : کلیه عوامل اجرایی ، روسای مناطق ، معاونین ، کارشناس مسئولان ، کارشناسان ، راهبران آموزشی ، مدیران مدارس ، معلمان ، رابطین و مدرسین طرح باید با دقت لازم و کافی نحوه اجرای طرح را بطور مستمر رصد و مورد ارزیابی قرار دهند .، چالش ها و مشکلات را شناسایی و نقاط قوت و ضعف طرح را به منطقه و استان گزارش نمایند .

وی در پایان اظهار امیدواری کرد و گفت امید است بتوانیم با همکاری و هم افزایی جمعی در اجرای دقیق ، درست و تحقق اهداف طرح توفیقات لازم را کسب نماییم .

در ادامه محمدحسین حسینی مدیر کل دفتر آموزش دبستانی به تشریح کامل و گامهای اجرایی طرح پرداختند .

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید